Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Synes det er vanskelig å få ting til å gå glatt med en eneste liten baby, og er imponert over dere som har to små samtidig! (eller enda fler for den del...) Lurer på hvordan i all verden det går til! Må babyene bare venne seg til å måtte skrike litt lenger før de får respons, eller har dere utviklet et ekstra sett med armer, bein eller pupper?
Heaven har født::) Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 He he:) Går greit om man får de i noenlunde lik rutine, og oppover har man masse gratis i form av at de har selskap av hverandre osv. (men dyrt på en annen måte) Mine fyller snart ni, og frøkena har alltid vært sjefen, men broderen har begynt å ta igjen, så det hender det er litt krig:) Er mye enklere enn det høres ut for, med to:)
mams-til-tre Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Nå er det 8 år siden jeg hadde tvillingbabyer, men må si at det på mange måter var det faktisk enklere med to. Det kan nok ha mye å si at man er mye mer opptatt av å få skikkelige rutiner på dem. Jeg var også alenemamma til tvillingene. Selvfølgelig er det mer kos nå som jeg bare har en, men har ikke så mange rutiner på henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå