Gå til innhold

Vondt når han støter i bunn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen har erfaring med dette, for jeg er litt bekymret. De sier jo at det er trygt å ha sex under svangerskapet, men når han støter i bunn, og det ikke nødvendigvis veldig hardt en gang, gjør det vondt, stikker, langt opp i magen. Sånn var det egentlig litt før jeg ble gravid også, ihvertfall innimellom. Er det farlig for barnet? Det blir jo til at vi blir anspente og kjempeforsiktige, og ikke klarer å nyte det helt. Men det jeg lurer på er, kan det skade forsteret? Er det noen som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skadelig er det sikkert ikke men det er jo ikke behagelig for deg uansett... Jeg klarer ikke å sitte opp på lenger, har egentlig syntes det har vært ubehagelig fra tidlig i sv.skapet. fikk litt stikninger.

Så prøv heller andre stillinger der han ikke støter rett på..

Vi bruker mye den der han ligger bak meg og jeg litt vridd mot han. høyre beinet mitt er over hans høyre bein og mitt venstre i mellom hans bein. ( sjøstjernen? tror jeg den kalles?)

Treffer godt g-punktet mitt ihvertfall :) og magen blir ikke i veien :)

Jeg har bakoverliggende livmor så bærer babyen langt "inni" meg og langt nede, vet ikke om det er grunnen til at jeg synes det er vondt og litt ekkelt at han støter den andre veien. (Misjonæren eller meg opp på)

Men det skal nok veldig røff sex til for at det er skadelig for babyen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...