Gå til innhold

Steinbukk som barn?noen som kan litt om astrologi her?:=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nett funne ut at gutten min er født i steinbukkens tegn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Som barn er Steinbukken meget ansvarsfull og de virker ofte eldre enn de egentlig er. De er gjerne forsiktige og

reserverte. De blir imidlertid som regel mer åpne og ungdommelig med årene. Steinbukkunger trenger mye positiv

feedback og anerkjennelse ellers kan de lett bli selvkritiske og selvfordømmende."

Skrevet

Dette stemmer veldig godt med jenta vår. Hun er 2 år og er veldig "veslevoksen". Jeg kan ikke kjefte for mye på henne for da blir hun utrolig lei seg. Og hun er forsiktig av seg blandt andre mennesker (ikke hjemme da). Godt å høre at de åpner seg mer når de blir eldre. Ønsker henne mange gode venner!

Skrevet

Anbefaler deg å anskaffe Linda Goodman sin bok: "Stjernetegn".

Her beskriver hun hvert stjernetegn som barn, mann, kvinne og som sjef i arbeidslivet.

Morsom lesning, selv om man ikke tror på sånt!

Har "analysert" mine egne to skorpion barn, og mye stemmer. Gruer meg til de blir voksne...

De blir sannsynligvis narkomane og kriminelle.. :o)

He he he

Skrevet

Jeg har også Linda Goodmans bok og kan abs anbefale den, ja!!! Har lest mye om dette og om alle jeg kjenner, som mann/kvenne/barn/sjef osv.. Kjempemorsom bok:) Jeg kjenner så definitivt igjen mitt lille løvebarn i beskrivelsene selv om de ofte er satt litt på spissen!

Har selv flere steinbukker i nærmeste familie og kan også skrive under på at de er veldig ordentlige og forsiktige som små. "regelryttere" :) redd for å gjøre noe feil og trenger MYYYYE bekreftelse og positiv oppmerksomhet. Men det stemmer nok og at de kan ha en tendens til å bli mer ungdommelig med årene. Ellers er st. kjent for å vandre sin egen vei, sta og målrettet, og når alltid de målene de setter seg fore til slutt (som skilpadden i Æsops fabler). De er modne og alvorlige, nesten litt gamle som små. Veldig organiserte når de blir litt eldre, hjemmekjær og pliktoppfyllende. Kan være sta og sene selv om de gjør det de skal. De er ellers lojale og kjærlige, du vil få tilbake det du gjør for h*m av godhet!

Har ellers kommet frem til av egen erfaring at det finnes to typer steinbukker; de muntre -og de tunge, grublende. Har kanskje med hvordan de har blitt backet opp som små å gjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...