blir gal Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har faen ikke noen rettigheter.bedre å vært alene om det.har jobba for vikarbyrå jeg.og dem hadde ikke engang greid å føre opp lønna og timene mine.så har drivi en mnd nå.fram og tilbake mellom nav og vikarbyråa.og de på nav har jo ikke tid til meg.så veit ikke om jeg får penger i hele tatt.har ikke tjent så mye jeg.dem kommer ikke med noen råd.blir veldig lei meg og deppa.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Sørg for å få satt opp en time med de på NAV, da må de ta seg tid til deg! Lykke til!
blir gal Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Ja,tenkte å gjøre det nå.lurer litt på om jeg skal ta no kurs eller utdanning.kanskje dem kan hjelpe meg litt med det.da blir det kanskje lettere for meg å få en jobb jeg liker.veit ikke helt hva jeg vil jobbe med.men,men får vell ikke sykmelding mens men studrere?:-)må ha penger også.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Det er vel kun dersom man får innvilget omskolering at man kan få penger mens man studerer. Du kan jo evt høre om arbeidsledighetstrygd eller om det finnes andre måter å få penger på. Stipend fra lånekassen kanskje, vet ikke hvor mye det evt er jeg... Men NAV kan sikkert hjelpe deg med dette, evt Aetat kan du jo også høre med! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå