Hannemor Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 På kremhvite vegger. Gulvet er også hvitt.Mens dører og lister er furu. Orker ikke male disse også nå
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 jeg har måla listene hvite jeg, men synes det er like fint med hvitt som med svart vet det er mange som synes det blir kjedelig med hvitt på hvitt men det blir fint synes jeg
GuttemammaX3 Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har nesten tilsvarende rom, og har valgt mørkt tre på knagger, bilderammer, gardinstang osv.... (soverom)
___ Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Hvite gvis du ikke er veldig glad i å pusse opp g regner med å gjøre det snart igjen. Hvite detaljer er mer nøytralt og det tar sikkert lengre tid før du blir lei dem. Hvite er også lettere å holde rene enn sorte.
Hannemor Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2008 Tenker som rammer og slikt på bilder. Ikke listene. De skal bli hvite med tid og stunder
___ Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Forutsatte nå at det var detaljer som satt fast. Løse ting som bilder ol hadde jeg sansynligvis valg sort til.
milk Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Kommer litt an på hvilke farger du har på interiøret ellers og hvilken stil møblene har, men tror jeg hadde valgt sorte detaljer.
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Vi har eggehvit vegg. Har rammer og pynt i både hvitt svart og brunt. Liker de med farge best! Kommer bedre frem. De hvite faller på en måte litt inn i fargen på veggen. Svart (og brunt) er jo også farger som går til alt. Om vi en gang skulle finne på å pusse opp..... Så må vi ikke bytte om vi ikke har lyst fordi det blir kræsj.
milk Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 Ofte lurt å kjøpe litt forskjellig og prøve seg frem. Pass bare på at du får byttet det du ikke vil ha:)
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #12 Skrevet 11. februar 2008 Ikke KUN hvite eller sorte detaljer hvertfall.. Det finnes mange nyanser vet du hvitt, koksgrått, lysgrått, sort osv sølv er fint til sort og hvitt synes jeg, i lysestaker, rammer osv. Pynteputer i forskjellige nyanser av sort og grått er jo fint:) Og hver så snill, mal listene hvite også :)
Hannemor Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. februar 2008 Glemte jo å si at det er en gang. Og at jeg har en sort vedovn der Er heller ikke plass til mye møbler, bare en grusom telefonbenk. I furu, som jeg vurderer spraye hvit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå