Lurvehette Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 som har født flere enn to barn. Ble det verre eller bedre med de som kom etter?
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hos meg har det blitt bedre. Var veldig plaget med nr 1, begynte tidlig, varte gjennom hele, og hadde mye vondt etterpå også. Med nr 2 merket jeg det tidlig, og begynte tidlig med behandling, og var smertefri siste trimester. Nå venter jeg nr 3, er i uke 22 uten noe plager enda Håper å slippe det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå