Lurvehette Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 når jeg vet at fosteret er 13 uker gammelt på onsdag? Er jeg da 14 uker, eller?
Lykke:-) x2 Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg så i svangerskapsboken jeg fikk av jordmor nå....og der begynner tellinga i uke 3:-)
Lurvehette Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2008 Bør kanskje dra den frem igjen jeg også. Er det den med til mor, og til far, når du snur den, den andre veien?
Lurvehette Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2008 Fin bok det:) Til og med mannen min har gidda å lest den - utrolig nok. Selv om det ikke var Donald som var hovedpersonen:)
Lykke:-) x2 Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Huff da, noen sider hadde klistret seg sammen....Det begynner på 0 uker(første blødningsdag i siste menstruasjon), og så står det at embryoets første uke begynner i uke 2. Så da er du kanskje 14 uker?? Hihi...ble litt forvirret nå jeg. Er nok litt trøtt også;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå