Sørland-snuppa Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Da var min samboer på den årlige gutteturen til utlande igjen. og blir borte i 8 dager. Og jeg sitter er helt alene og grurer meg til hver kveld skal komme. Jeg er mørkeredd og jeg hater og være alene. Gruer meg til hver natt jeg skal legge meg og drøyer det og drøyer det og drøyer det. klokka blir gjerne 3 før jeg klarer og legge meg og jeg er helt ødelakt hele dager etterpå. Når jeg legger meg blir det så stille her og jeg hører alle slaks lyder og jeg føler at det står noen i huse som har kommet inn når jeg ikke har sett det og ser på meg og venter bak ei dør eller noe til jeg har sovnet og kommer frem og skal stikke meg i hjel med en kniv. med en gang jeg lukker øynene så føler jeg at den personen begynner og liste ser fremover til meg. begynner en av ungene og grine, så støkker jeg så at hjerte banker sikker tusen dunk i sekundet. Jeg er helt paranoid, jeg vet det. jeg er jo ei voksen dame. Prøver og overse det, men klarer det ikke. noen som har noen triks som kan hjelpe meg litt ivertfall.
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 -Lån en hund, da føler man seg tryggere. -Sett på radio, da tenker du mer på det du hører på enn alt annet. -Les deg i søvn. Håper du får sove:-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Ha på musikk og lys. Gjorde det den gangen jeg var nattvakt og mørkredd.
Sørland-snuppa Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 ja jeg har lyse på i ganga og døra til soverommet oppe. det må jeg ha. Musikk var jo en god idet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå