Hilsen Aud Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Sønnen min har vært tett i nesen i ca 2 mnd nå. Saltvann, morsmelk evnt nesedråper hvis vi må, letter problemet der og da. Men han blir likefullt tett igjen når virkningen går ut. Er det noe jeg kan gjøre så han blir kvitt problemet i steden for å bare symptombehandle det hele tiden?? Han er forresten 5 måneder gammel.
Nobba Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Bruker dere "snørrsuger" også? Min erfaring er at det må brukes noen minutter etter saltvann/morsmelk for å få ut snørret. Ellers blir jo snørret bare liggende igjen i nasen - hvis babyen ikke nyser da... Jeg har brukt mye saltvann, men uten "sugeren" ville vi ikke hatt særlig effekt av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå