Verbena Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg ser innimellom folk som ikke er her (ånder/spøkelser kall dem hva du vil) og jeg er ikke redd for de. Har vært utsatt for vold tidligere og sliter derfor endel med sosial angst, enkelte dager har jeg problemmer med å komme meg til postkassa. Det merkelige er at jeg alltid har følt meg helt trygg på kirkegårder. Gjerne de sikkelig gamle. Der er det rolig og i de dårlige periodene mine hender det ofte at jeg bare går meg en tur å til nærmeste kirkegård(helst på kvelden/natta) å sitter der ei god stund. Flere som har et sånt godt forhold til kirkegårder eller andre steder man kanskje egentlig ikke skulle tro noen likte å oppholde seg?
ana baroma Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Har adri vært redd for kirkegårder:) Bodde rett ved en flott en, og tok ofte snarveien over den etter å ha vært ute om kvelden, og har aldri opplevd noe skummelt der...
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Har det på samme måten! Har angst og opplever kirkegårder som beroligende. Går ofte tur der. Nå bor jeg så jeg ser rett ned på en ,- og liker det.
Northernlights Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Nei,går ikke der på natta ;o) Men på dagen har det hendt at jeg har gått og sett på gamle gravsteiner,og lest hva som sto på dem,og fundert over liv og død. Ja,det har jeg gjort ofte... Kirkegårder er et sted hvor folk som engang var elsket ligger. Så for meg symboliserer de aldri noe skremmende.
Pixie Power Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Liker ikke å gå på kirkegårder, men det er ikke på grunn av de døde. Men kan forstå deg, ja :-)
TurangaLeela Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 På den kirkegården mine avdøde ligger, blåser det hele tiden (ligger ved sjøen). Finner aldri roen, vil bare springe tilbake til bilen, iskald...
☆Anonymia☆ Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 ååå hjelp....det hadde jeg aldri turt..=S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå