Gå til innhold

Nå har jeg kutta ut enda en drittkjerring...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaså flere her som ikke er helt på nett med sine jentevenner:)

Har kutta ut to stk skikkelig etter jeg ble gravid...

Skrevet

Nå har jeg aldri hatt no særlig sansen for jenter. Har 3 kjempe gode venninner. Og noen jentevenner.. ellers masse guttevenner..

Men så har det seg sånn at hu ene blir bare mer og mer falsk og går bak ryggen min. Og da gidder jeg ikke sløse bort tid på fitta...

Skjønner ikke at folk kan være så uærlige og gjennomført drittkjerringer? så tro de er uskyldige. Hu er slik som mener alt godt. Å skjønner ikke at hu tråkker folk på tæra.

HI

Skrevet

Men hva er det a gjør lissom a??

Har ikke noe med det så trenger ikke svare på det.Prob med mange jenter er jo at vi blir misunnlige;)

Hun jeg kutta ut begynte og prøve og fucke opp forholdet og styre meg i hva som var lurt og ikke og prata om dødfødsler og ja alt som kunne gå galt og jeg måtte passe på at jeg ikke fikk svangerskapsdepresjon var aldri et positivt ord men til samboeren min så kunne ho prate om gull og grønne skoger akkurat som hun skulle gi et godt inntrykk til han.Og til alle andre enn meg og han var det bare negativt,ser hvem som er venner og ikke nå kan man si.

Det som er kjekt med guttevenner er at dem er ikke så lunefulle som jenter de jeg har kan jeg prate med og det kommer ikke videre.

Skrevet

Ok. For litt over 1 år siden var det ei jente som prøvde alt og ødelegge forholdet mitt. Hun klarte det NESTEN. Etter dette har jeg ikke klart denne personen. Så etter en stund, prøvde hun dette igjen med ei anna ei. Og det gikk.

Trodde at jenta var ute av livet vårt. Helt til denne så kalte venninna + kjærste (bestekompiss av mannen min) hadde tatt denna jenta inn i varmen. Plutselig begynte denna jenta og "presse" seg inn i livet vårt igjennom venneparet vårt. Hun rævsleiker de begge til de grader, og prøver å presse oss ut.

Og begynner lykkes da jeg ikke vil ha noe med venneparet og gjøre da de viser så lite forståelse og respekt ovenfor oss.

Jeg ville aldri gjort dette mot noen . Når jeg visste hvor mye personen hadde ødelagt for sine "bestevenner"

(detta blei litt rotete)

Skrevet

Jeg ville aldri akseptert å bli behandla sånn jeg heller. Er jo en uskreven regel nesten. At man faktisk tar hensyn til vennene sine. Greit om det hadde vært kun pga man ikke liker noen . Men når sånne ting skjer. Da ville jeg ikke nølt et sekund jeg heller

Skrevet

Faen meg sleip og stiller jo dg i en vanskelig sit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...