Gå til innhold

Synes denne var litt guffen...


Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo var oppe hos guttungennå (han er 2 1/2) og der hadde han tullet hodet sitt helt bort inn i dyna... Det er ei dundyne og de puster jo, ikke sant? Eller kunne dette blitt skummelt? Fikk plutselig en litt ekkel magefølelse nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytte

Skrevet

Ingen som vil hjelpe??

Skrevet

Hvorfor er det ingen som vil berolige meg!? Herregud! Blir bare mer og mer engstelig nå! tenk om sambo ikke hadde gått opp! Kunne guttungen faktisk blitt kvalt???

Skrevet

Ikke helt sikker på hva du mener med "helt bort inn i dyna".

 

Men som barn våknet jeg ved flere anledninger om natten fordi jeg ikke hadde nok luft å puste i inne i dyna!

Hadde en tendens, langt opp i tenåra til å dra den over hodet før jeg sovnet. I tillegg til å sove urolig ble det mange rare stillinger av det.

 

Ei natt jeg skulle sove borte på madrass i sovepose våknet jeg som en krøll nede i soveposen.

Med hodet mot fotenden. Helt jævlig! Men det var mest fordi jeg følte at jeg ikke kom ut igjen. Med det samme jeg våknet husket jeg heller ikke hvor jeg var :/

 

Så det høres ikke ut som en potensiell farlig situasjon :)

Ikke for en på 2,5år. Et lite spedbarn som ikke har den "våkne opp og flytte på seg selv" muligheten kunne det nok vært det.

Skrevet

Han var jo helt klissvåt i håret også... Alle sier jo at dun puster og regulerer temperaturen... Rart dyna ikke gjorde det på guttungen... Trooor det er på tide å kjøpe sommerdyne til den lille varmovnen, jeg... hehe

Sambo måtte jobbe litt for å få løs ungen, for han hadde tulla seg godt inn i dyna og dynetrekket... Lille marken! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...