Gå til innhold

Er det bare jeg som synes det er teit

Anbefalte innlegg

Skrevet

å dra med seg bleier på ferie bare fordi det koster noen få tiere ekstra for en pakke???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig! hadde ikke drasset med meg bleier på ferie... eller kanskje om jeg hadde masse ekstra plass i kofferten...(men det skjer aldri med meg...hehe)

Skrevet

Jeg drar med bleier på ferie fordi de norske er bedre.

Skrevet

Noen steder kan det være ganske vanskelig å få tak i bleier. Hvis man bare skal være borte en uke eller to er det jo greit å slippe å bruke en halv dag på å lete etter bleier.

Skrevet

For det første så er det ikke bare snakk om noen kr, men over det dobbelte i pris noen steder. Og for det andre så er bleiene elendige!

Vi måtte ty til spanske og franske bleier de siste dagene vi var på ferie, prøvde 3 merker og ingen av de var gode :-S mulig vi var uheldige, men veldig greit å pakke to pakker med bleier sammen med vogna :)

Skrevet

VI hadde med oss bleier da vi var 2 uker i spania. Det var ikke for å spare penger, men fordi vi ikke visste hvordan bleiene var der nede. VI gikk tom de siste dagene, og de bleiene vi endte opp med var ikke noe gode. Ganske harde, og sikekrt ubehagelige å bruke, så er glad vi hadde med oss, og kommer til å ta med neste gang også.

Skrevet

Jeg mener det er forskjell på å ta med fordi det er kvalitetsforskjell mot å ta med fordi man sparer 40 kr pakken..

Jeg ville selv tatt med bleier (og har gjort det) til steder der bleiene er dårlige, men i sommer var vi f. eks i USA, og der har de all verdens utvalg. Dyrere, ja, men kvaliteten er god. Ikke pokker om jeg drar bleier til andre siden av dammen i hvert fall.

Skrevet

I Spania får man jo tilsvarende Pampers, de heter bare noe annet. Men er helt like.

Skrevet

Jeg drar med meg bleier for å være sikker på å få riktig størrelse + at de er bedre. Måtte kjøpe for små bleier til vesla i Hellas, heldigvis var det siste dagen.

Skrevet

Vi har aldri orket å dra med oss bleier på ferie, man får kjøpt gode bleier både i Spania, Italia, Englad, Frankrike og store deler av verden forøvrig..har annet å bruke den plassen i kofferten til jeg gitt.

Skrevet

Jeg tar med meg bleier fordi jenta mi har sensitiv hud og tåler ikke pampers og andre merker med krem/tilsetningstoffer i. Er ikke alle plasser det er like godt utvalg av bleier så da må jeg alltid være sikker på at jeg har nok med meg.

Det blir jo bedre plass i bagasjen til ting jeg shopper når vi skal hjem ;-)

Skrevet

hehe veit ikke om jeg syns det er teit,men unødvendig kanskje..har man penger til å reise til syden så har man penger til bleier der nede også...jeg hadde ikke drassa med meg ekstra bleier vertfall.

Skrevet

Hvis det er pga noen kr synes jeg det er teit... Men vi skal til Thailand i påsken, og da skal vi fylle opp kofferten med bleier. Det er for at vi skal være garantert mer plass når vi skal hjem enn når vi reiser nedover.... Hra nemlig en tendens til å fylle opp kofferten med unødvendige ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...