Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Nå er jeg litt bekymret altså (førstegangs med 4 uker til termin).. det går så her: Siden i dag tidlig hr jeg hatt løs mage å vært på do 5-6 ganger, har også vært på kontrol hos legen og alt så fint ut. Han var usikker på om hodet var festet. Jeg har veldig vondt i korsryggen og utover ettermidagen ble magen bedre, men jeg har blitt kvalm. Og har veldig hyppige kynnere.. sånn hvert 5 minutt når jeg sitter stille også den siste timen. Men de er ikke så veldig vonde, øker ikke i smerte eller intensitet. Syns det er mest vondt på høyre side og magen er ikke så veldig stram. Syns det kommer veldig mye utflod i kveld også.. kanskje noe er fostervann?? Har vært "melkesprengt" å måtte klemme ut litt "melk" for at det ikke skulle være så vondt i puppene. Å det kommer faktisk ca en spiseskje av hver pupp. Baby sparker mye.... og har sparket og hikket mye hele dagen. Nå nylig måtte jeg på do igjen...magen er fortsatt løs... men ikke helt diare.. det har det forsåvidt ikke vært noen ganger i dag. Hva tror dere? Er det noe på gang? En annen rar ting er at i natt sov jeg og var våken kun en gan for å snu meg og tisse. Har veldig vond bekkenløsning og de siste ukene har jeg vært oppe 4-8 ganger pr natt for å snu meg å tisse...
BlåklokkaVest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg vet ikke helt, men kan nevne at hikking og sparking sette ofte i gang kynnere, sa jordmor til meg.... Jeg hadde det mye slik som deg på slutten av mine svangerskap, med mye kynnere, og av og til veldig tette (5-10 min mellom). Jeg fikk beskjed om å prøve å gå i varm dusj. Hvis de ikke fortsatte mens jeg dusjet, var det mest sannsynlig bare vanlige kynnere, sa jordmor.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Som om jeg skulle forklart hvordan jeg selv har det idag. Eneste forsjell er at jeg er 3.gangs. Har min spanske tro på at noe er pågang, vil helst vente ei uke til. (prematurgrensa) Ellers er jeg klar som et egg.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Har du hatt det slik før de to andre fødslene da? HI
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Har hatt sånn selv i dag..Så du er ikke alene...har også 4 uker til termin ca... Hadde også mellom 4-6 min mellom mine kynner i dag når jeg var på sykehuset. Lege og jordmor sa at det bare var kynnere siden jeg ikke syntes de var vonde... Kan vel si at jeg lå på sykehuset med første mann og hadde rier uten å vite det..Skal bli spennende å se om jeg skjønner når min kropp er i gang...hehe.. Men du beskriver litt sånn jeg har det om natta også. det med bekkenløsning og opp hundre ganger om natta... Men hvis du er veldig bekymret kan du jo ringe føden og høre med dem da. Eventuelt ringe legen din og høre om du kan få en henvisning til føden...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 God dag jenter! Og takk for svar.. i natt har jeg for en gangs skyld sovet som en stein... det skjer jo vanligvis ikke.. så deilig"! Føler meg bedre i dag, selv om jeg fortsatt har en del kynnere og andre rariteter i området. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå