Gå til innhold

natt avvenning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helsesøster mener at når barna spiser 2 måltider med fast føde om dagen, så trenger de ikke mat om natta.

I dag spiste jenta mi

pupp klokka 8

grøt klokka 10. (Masse!)

Et helt middagsglass rundt 14 (aldri gjort før)

frukt

grøt 18.30 (Masse)

I tillegg til dette ammes hun 2-3 ganger

Nå våknet hun og var helt utrøstelig. Jeg byssa og sang og strøk panna lenge, men hun roet seg ikke. Så til sist så la jeg henne til puppen,-og det rumlet tordenvær i magen hennes!

Skjønner ikke dette jeg...

Blir nok aldri avvent denne her.

(8 mnd)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her trengs nok ferber metoden...

(hehe d var d den het tror eg :) )

Skrevet

Er ikke helt tilhenger av ferber.

Men takk for forslaget

Skrevet

Prøvde å gi vann, men var ikke interessert. Hun bare tygger på smokken og blir klissvåt

Skrevet

Det som funka her, var at sambo tok seg av snuppa når hu våkna. Fikk hu tefta av meg, sovna hu ikke igjen uten at hu fikk en lite tår først.......Det er grusomt det der.....Husker jeg følte meg som en skikkelig dritt mor, men gud så deilig det er å få nettene tilbake:-) Hold ut - og prøv noen kvelder på rad. Lykke til!

Skrevet

Hehe... Her er det heller ikke helt over for puppen enda (bruker ikke smokk og ble vant til å sove med mamma fra første stund..), men hun har gradvis begynt å sove lenger de siste dagene, t.o.m noen hele netter. Så jeg tror hun er i ferd med å vokse det av seg nå. (16 mnd) ;-)

Skrevet

Vi får prøve det. Men akkurat nå er ikke barnefar her så vi får avvente med hele avvenninga ei stund da.

Gleder meg veldig til å få nettene tilbake.

Tror egentlig at hun bare våkner av vane. Unntatt når hun våkner i 5.tiden om morgenen. Da spiser hun en del.

Skrevet

Hun her heller bruker ikke smokk. Ikke vil hun ha kosebamse eller koseklut heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...