Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser om mange som har babyer som sover mange timer på dagen... Ulvar sover bare 30-45 min to ganger om dagen, hva betyr det egentlig?

Han har jo helt greie netter, og sover til 10-11 om dagen.

Da er han våken til ca. 12.30, sover til ca.13.15, og sovner igjen ca.15.30 og sover til ca.16.15... Så sovner han igjen om kvelden (18-19-tiden) og har da litt ujven søvn utover, men sover i ett fra ihvertfall 3 om natten til som sagt 10-11...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt normalt ut! De har veldige ulike søvnmønstre i den alderen, så normalspekteret er stort.

Og Ulvar er fortsatt det skjønneste navnet ever - kommer bare ikke over det, hi-hi. Unnskyld:-)

Skrevet

Takk for svar, og for at du fortsatt liker navnet, hihi :-)

Er jo like kjekt å høre hver gang det!

Føler jo egentlig at det fungerer fint, for han har jo ikke søvnproblemer eller noe, selv om det kan ta litt tid om kvelden.

Og jeg føler kanskje at hvis han hadde sovet lenger på dagen, hadde det vel tatt enda lengre tid om kvelden...?

Det virker jo som han sover det han trenger å sove :-)

Skrevet

Jenta mi sov også lite i den alderen. Nå som hun er mer aktiv, så sover hun en dupp på 2 timer og en dupp på 1 time iløpet av dagen.

Hun er 8 mnd

Skrevet

Erfarer at det er greit å la babyer regulere søvn en del selv i begynnelsen, men fint å tilrettelegge for rutiner ettrhvert som de får fast føde mer.

Skrevet

Ok, da kan jeg vente litt med å stresse med det :-)

Han har jo egentlig litt rutiner no da, men det er sånne han har laget selv, hihi...

Godt å høre at de ikke er helt på jordet ihvertfall :-)

Skrevet

16-18 timer i døgnet høres helt greit ut for en på 2,5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...