Gå til innhold

Er det farlig å lekke litt fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg "lekket" slimproppen over et par dager, men i ettermiddag så gikk det over til mer "vannform."

Det lekker litt og litt heletiden, og jeg er ganske sikker på at det ikke er utflod, for det har vært hvit-aktig gjennom hele svangerskapet, men nå er det blankt og flytende..

Noen som vet om det er farlig, eller er det bare å la det være til fødselen en gang starter?

Jeg er 38+5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har man antydning te at man lek fostervann,så ska man vel helst kontakt føden for en sjekk... Dæm vil spør kor lenge osv...

Skrevet

men hvorfor det? hvorfor er det "farlig" ?

Skrevet

E vel ikke farlig,men man ska jo ha fostervann igjen,å de vil helst vite når du evt begynnte å lekke..

Skrevet

Det kan også være veldig tyntflytende utflod. Jeg hadde det sist-var en tur på sykehuset for en sjekk, så ring dem. Jeg var noen dager over termin da, så det kan være at jeg bare hadde fått beskjed om å vente noen dager hvis ikke?

Skrevet

det kan være farlig i enkelte tilfeller, men siden du er såpass langt på vei så er det ikke så "farlig"... men du MÅ ringe føden uansett... det skal ikke lekke....lykke til videre :)

Skrevet

når du lekker fostervann skal du ikke gå så lenge før du evt blir satt i gang siden faren for infeksjoner øker..

Skrevet

det finnes jo noen alternativer hos noen med for tidlig vannavgang men selvfølgelig så er det jo en risiko for både mor og barn .... jeg har gått med for tidlig vannavgang i snart 6 uker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...