Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Var på svangerskapskurs og hun ene gravide som var der sto å røykte ute da vi kom. Synes det er vannvittig trist at noen tenker på sine behov før babyen sine behov. Røyking er ren skjær egoisme og ikke noe annet. Å røyke når enn er gravid er bare trist å se på.
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Ja, det er kjempetrist. Og om nå den gravide så likevel velger å røyke, så er det veldig dumt av henne å gjøre det i offentlighet...
silhah og emilie Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 nå har det seg faktisk slik at noen blir anbefalt av leger og jordmødre å heller røyke litt under svangerskapet enn å utsette barnet for det stress nivået som er hvis man slutter tvert... jeg kunne fulgt det rådet men ble heldigvis så kvalm at jeg ikke takla tanken på røyk uansett... det beste for fosteret er jo så klart å være foruten røyk og stress, men må man velge sier maaange leger og jm at det er bedre med litt røyk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå