Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 testa jeg positivt! Snulla var et faktum!:-) Litt morsom historie ang. testinga...jeg og barnefar var på helgetur i Bergen til søsteren hans og familien hennes. På fredagen kjøpte vi en test på apoteket, og mens barnefar stod med testen i hånda kom det selvsagt en eller annen gammel studiekamerat for å hilse på. Så dro vi til søsteren hans og jeg venta og venta til jeg måtte på do...men så da jeg måtte så fant jeg ikke testen! Vi lette overalt, men måtte jo våre diskré siden vi ikke ville at familien skulle vite om dette. Men vi bare fant den ikke...var livredde for at barna i huset hadde funnet den. Vet den dag i dag ikke hva som skjedde med testen. Måtte kjøpe en ny en dagen etter. Så like før lørsdagsmiddagen dro jeg på do i kjelleren og testa, og den var jo positiv slik jeg på en måte visste at den ville bli. Så kom barnefar ned og jeg fortalte ham at han skulle bli pappa!:-) Blei rart å spise middag med de andre etterpå, men vi røpa oss ikke. Rart å tenke på at dette er 2 år siden, og på alt som har skjedd i mellomtida. Nå blir snulla snart 16 mnd, og har gjennomgått mye pga svulsten i kneet hennes...men hun har overraska alle med pågangsmotet sitt, og hun går og er blid, lita jente!:-)
Prish Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Gratulerer med to års "testedag" ;o) Tiden går så altfor fort. For et år siden på denne tiden, var jeg høygravid og kjempe spendt på alt og nå er jeg liksom i full gang og skal snart jobbe igjen. Ungen er snart et år og har blitt kjempe stor. Jeg greier ikke å følge med. Til sommeren har jeg toårs "testedag". JOOHOO!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå