Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Har lenge ventet på at lilleprinsen skal få inn igjen odenwalderposene sine, men det skjer jo aldri. Nå har de fått en som ligner veldig i beskrivelse. Noen som har denne, vet noe om den, eller tør ha en formening om den? http://www.lilleprinsen.no/product/0/9269/453936/Artl%E4nder_MAXIFLEX_-_g%E5sedun%2C_lammeskinn%2C_fleksibel%21.html
kulpåmagen3 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Sjekk Easykid sin dunpose. Den selges også hos lilleprinsen. Helt fantastisk god. Kan brukes i bag. og FORlenges så den kan brukes til 4 år. Helt genialt! Måtte kjøpe en til tulla på 2 også etter å ha fått den første posen til nurket som vi venter på.
happy og to små Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Hei! Jeg sendte mail til lilleprinsen og spurte om når de ville få inn odenwalder igjen (jeg spurte spesielt om svart), og da fikk jeg beskjed om at de ikke kunne garantere at de fikk inn disse igjen...kjøpte derfor min på barnas hus istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå