Gå til innhold

PuseTøsa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

leser at du skal ha personlig trener nå på onsdag :)

vet du hva du må betale pr gang når du skal ha det??

jeg skal ha prøvetime til torsdag, og jeg har nevnt at jeg vil ha en personnlig trener :) hun sa at det kostet fra 500,- og nedover pr gang..

er jo litt spendt å høre hva du må betale pr gang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her på det treningssenteret jeg skal på så får man en nøkkel, som man skal sette i hver maskin man skal trene på.

Dette er en databrikke der hver ting man gjør blir registrert, og den treneren man får følger med på dataen hva man har gjort, hvor mye man har løftet, gått osv.

Man skal få et prog fra treneren som er spesielt tilpasset deg, og når det f.eks har gått 6 uker og man har gjort det man skal så kommer det opp på dataskjermen at man må ha ny time med treneren for å få nytt prog.

Nå på Onsdag koster det 350,- for den timen. Men etter det er det bare mnd's beløp. 445,-

Så det blir ikke slik at jeg har treneren med meg på hver trening, men treneren vil kunne se hva jeg har gjort. Både om jeg løfter feil eller unnasluntrer :P

Tror ikke det er så mange treningsstudio som har et slikt opplegg eller disse typer maskiner.

Skrevet

hei

Der jeg og sambo skal begynne å trene så har de også nøkkelkort

vi betaler 400,- i mnd

det blir spennende å begynne å trene å få styrke i både ben og armer igjen..

vet om 3 steder i Tønsberg som har nøkkelkort tror det blir mere og mere av dette fremover :)

Skrevet

Ok :)

For jeg syns ikke man trenger en trener med seg, så lenge treneren kan følge med på dataskjermen hvor mye man har trent, løftet osv.

Man kan jo følge med hjemme selv også, bare logge seg inn på pc'n.

Dette syns jeg er drit bra da, for før så har jeg alltid vært litt unnasluntrer hvis jeg har vært i vekt rommet. Så jeg har alltid måtte gå på de felles treningene :P

Godt å begynne å trene igjen ja :) Jeg datt litt ut etter jeg fikk andremann, nå nærmer han seg 2 år og da er det på TIDE å sparke seg selv i rævva :P Jeg blir jo ikke yngre å fastere i fisken for å si det sånn! :D

Skrevet

nei du sier noe der hvis trenern ser hva vi har gjort bare ved å se på pc'n så er jo det fin da, og at vi kan sitte hjemme å se på resulter på våres pc er jo en genialt :)

har du bestemt deg hvor lenge du skal trene av gangen??

tror jeg skal trene 1 time pr gang og 2 ganger i uka så kan jeg heller øke til 3 ganger pr uke når jeg har kommet inni rytmen hehe

Skrevet

Jeg tenkte 1 time om dagen, 4-5 ganger i uka.

MEN, dette av den enkle grunn at jeg ikke kan ta meg helt ut pga bekkenløsningen og den store magen :P

Så min trening vil ikke bli like effektiv, og jeg trenger å ha noe å gjøre.

Blir gal av å sitte hjemme.

Om jeg skulle trent mere effektivt hadde jeg tatt 3 ganger i uka. Dvs, ca annenhver dag :)

Skrevet

4-5 ganger i uka er jo kjempe effektivt da synes jeg..

hvor mange mnd er du på vei??

husker jeg trena når jeg gikk med linnea, begynte i juni, og trena kanskje bare 8 ganger ! trives ikke å trene der jeg var sikkert derfor jeg ikke var der flere ganger dette var igjennom en fysioterapaut og jeg kunne komme å gå når jeg ville :)

jeg stortives å være hjemme jeg har vært hjemme siden sept 05 fikk førstemann mars 06 og nr 2 i nov 07....blir nok hjemmeværende en go stund til for nå har jeg søkt om uføretrygd og får svar en gang før sommern :)

Skrevet

Er bare 24 uker på vei :)

Jeg trente ca 3-4 ganger i uka når jeg gikk gravid med nr 2, sluttet 3 uker før fødsel da. Var så redd for at vannet skulle gå når vi trente (trente da i felles sal, dvs aerobic osv)

Dette var gjennom fysioterapaut at vi ble enige om at treningssenteret fungerte best for meg.

Nå venter jeg på å få time til fysio men det er så lang ventetid :(

Så da tok jeg saken i egne hender og satser på treningen på senteret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...