Gå til innhold

små brystvorter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

brystene vokser,men ikke vortene.Som sikkert er normalt. Mine vorter er ganske små og lurer på hvor mye det har å si for ammingen?

noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke det problemet, her er de blitt større..... men vet at de som har små brystvorter har brukt brystskjold( fås kjøpt på apoteket)... men kan være barnet helt fint klarer å få dreisen på sugingen likavell... Blir nok greit skal du se:))

Skrevet

mine er og veldig små, men har vokst masse etter jeg ble gravid, men jeg ser jo at de fremdeles er mindre enn andres (før de evnt var/ble gravide) Men har ikke hørt noe om at det skal være noe hinder for amming.. de blir nok større med en gang ammingen starter om de ikke vokser noe mer utover svangerskapet.

Skrevet

Nå har jo ikke vorta noe med åssen amminga blir:)

Skrevet

vi tenker på om ungen får tak!

Skrevet

hei

Jeg lurte på det samme da jeg gikk gravid med min første. brystvortene endret seg ikke i svangerskapet og de var små, såj eg lurte vedig på hvordan det ville gå med amminga. Men det var ikke noe problem, ungen fikk godt takk og ble serdeles god og rund. Nå under mitt andre svagerskap ser ting annerledes ut.

Skrevet

Hei HI.

Hadde samme problem i mitt første svangerskap. I begynnelsen gikk det ikke så veldig greit med amminga, det må jeg bare si. Det kan være litt vanskeligere å få amminga til hvis man har små brystvorter, men med litt ekstra innsats går det nok greit.

Det som jeg opplevde som litt problematisk var hvis jeg hadde melkespreng. Da var det ekstra vanskelig for lillegutt å få godt tak. Invester i en god brystpumpe, slik at brystene ikke er så harde når du starter ammingen. Det hjalp meg i allefall :) Etterhvert gikk amminga helt greit, var bare de første par ukene vi trengte litt tid på å komme i gang.

Lykke til :)

Skrevet

Hei... Tusen takk for gode råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...