Gå til innhold

Hvor blir tanta av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt uka siden 28. desember, og nå er jeg utolmodig altså. Vi fikk beskjed om å starte opp fryseforsøk på neste mens, men den kommer jo ikke, så da sitter jeg her da, og blomstrer. Puppa er skikkelig ømme. De banker når jeg sitter rolig.

Kan man være gravid uten at det slår ut på en test? er 14 dager siden sist jeg testa men.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjiper'n å vente på tanta... Mine sykluser har alltid vært lengre etter mislykka forsøk, men ikke på mer enn 40 dager.

Ta en ny test, da vel:-)

Skrevet

Jeg hadde frysforsøk i desember, og gikk 10 dager over tida før jeg fikk mensen. Du kan jo være gravid... men det kan godt hende at du bare er veldig forsinket, dessverre.

Det er jo bare å ta en ny test og vente og se.

Skrevet

Ja ingenting hadde vært bedre enn å ha klart det på egenhånd. Herregud, jeg har melk i puppa. Merkelig greier detta her. Får ta ei blodprøve hos legen. Kan det bli så kluss i syklus etter misslykka prøverør? Har jo ikke amma siden begynnelsen av juli 2006.

Hmmmmm blir helt tullerusk av detta her. Tok en test før forrige helg. og den var helt blanko. blir litt irritert kjenner jeg. Har gledet meg så veldig til å starte opp igjen med et fryseforsøk.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Det kan være at du har hatt sen el og derfor den ikke slo ut for vel en uke siden. Hadde løpt og kjøpt en test og tatt en ny en jeg hadde jeg vært deg!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...