Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Sminketips, njæ... men jeg liker best maxfactor (av de billige merkene), god kvalitet og fargene passer til meg.
Lykkekløver Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Mary Kay sin foundation, har prøvd maaange før jeg endelig fant denne. 3- in -1 cleanser fra Mary Kay er også fantastisk.
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Kjøpte Biotherm sin serie for tørt hår,shampoo og kur, knall go lukt og håret ble herlig
Lykkekløver Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Må prøve de produktene jeg da. Håret mitt er knask tørrt for tiden:( Huden min også forsåvidt..
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Den nye lipglossen fra l'oreal som skal vare i 6 timer virker veldig holdbar (iallefall i forhold til vanlig gloss), så den er verdt et forsøk:-) Har ikke brukt den så lenge, så vet ikke om den tørker ut leppene da...
2smågull Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Finn en mary kay konsulent i din nærhet og få ett gratis makeupkurs. så får du lære hvordan du skal sminke deg, og du får prøve alle produktene. da finner du noe du kler også. makeupen der er veldig god. sitter godt og er fin for folk med sensitiv hud. bor du på østlandet kan jeg gjerne komme til deg jeg. send meg en pm. el så kan du gå på marykaynorway.no og søk etter konsulent i ditt nærområde.
kristin2 Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 I.D Bare Minerals (Mineralmakeup). Prøv det og du kommer aldri til å bruke noe annet. Verdens beste foundation og de reneste produktene du kan tenke deg. Veldig drøye i bruk så sånn sett så forsvares også prisen. Passer til absolutt alle hudtyper og er faktisk også pleiende i forhold til ulike problemer (tørr hud, fet hud, acne etc). Inneholder også solfaktor, noe som er et must for meg hvertfall.
tasah Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har blitt hekta på Dior, syns de produktene er kjempegode. Litt dyrere, men jeg syns det er verdt det.
tante grusom master of law Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Id. bare minerals!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den absolutt beste foundationen!
*panama* med to søte små Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 Clinique:o) Er det sånn det skrives tro? Av sminke,men dermalogoca av renseprodukter..Det er svindyrt,men vel verdt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå