Lurvehette Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Eller hvem håper du vinner? Liker Silje jeg. Men Ingunn virker også ok. Hadde litt tro på Ruben, men men.
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Det er 2 stk jeg håper IKKE vinner iallefall, og det er Hugo og Geir Ove!!
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Liker ho vetrinæren jeg:)
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Vedder på at det er han der Hugo som vinner. Men håper på Silje ja, tror jeg. Men typisk at sånne ekle, sleskinger, de klarer seg lenge der inne. Greit nok at de er fysisk sterke, men av en eller annen grunn så greier de etterhvert å lure de andre deltakerne også slik at de får fordeler og henger med videre. Men er likevel litt usikker på Hugo i og med at han er så gjennomført usmakelig, så det virker jo som de andre vil ha han ut. Men sånn som for eksempel han der Mikkel som vant, han var mye hyggeligere, men likevel slu, så han klarte å lure de. Men når det er sagt, de har vel egentlig lov til å være så slue og lure de vil, siden det hele er et spill som alle er med på.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Håper Silje eller Ingunn vinner... Men.... Alle de andre årene (bortsett fra det første når Gaute vant) har de som er mest drittsekk vunnet, eks. Snorre og Mikkel. Så hvis man ser sann på det så vinner nok Hugo... Desverre- han er jo helt blåst i hodet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå