Brummeline3barnsmor Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Kan jeg få lov å snike meg inn til dere? skal over hit om 4 dager, men er så gørr lei 2 tri nå!!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Hva er det for et teit spm? Bruke opp trådplass på den måten... Om noen hadde skrevet "nei, det er ikke greit" Hadde du gått tilbake da eller? Makan til barnsligheter fra voksne damer!!! Nei stikk tilbake til 2 tri du!!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Velkommen til vår verden!!! Jeg har fire uker igjen men håper å få vandre herifra før den tid.
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Selvfølgelig kan du komme inn her ) 4 dager er ingenting... Velkommen )
Brummeline3barnsmor Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2008 velg å overse det første svaret å sniker meg inn hit
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Ikke bry deg om første anonym du, makan til sint (hormonell?) dame!
Marit & de 3 knøttene Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Velkommen skal du være! :-)
LilleBanan blir storebror Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Velkommen...Å drit i hun fæle anonym som ikke har guts nok til å signere med nicket sitt engang....blæh!
Nybakt_mamma=) Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Velkommen! =) og til anonym: det er du som kan dra deg vekk herfra, vi trenger ikke sånne sure kjærringer som deg her inne, som bare lager kvalme!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 sneik meg inn her par dager før jeg og her forrige uke:) hehee
BlåklokkaVest Skrevet 11. februar 2008 #12 Skrevet 11. februar 2008 Velkommen inn! Ikke bry deg om hun derre anonyme, hun har vi hatt problemer med en stund her..... Vi prøver så godt vi kan å ignorere henne. Du kommer nok til å kjenne igjen svarene hennes på de ulike trådene hvis det er hun jeg tror. Er fryktelig påståelig og gir sine svar som om hun skulle være en fagperson..... :-) Ignorer henne du også, så slipper du mye irritasjon. Ikke alltid så lett så ignorerer henne, men jeg gjør så godt jeg kan :-)
Brummeline3barnsmor Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. februar 2008 Tusen takk alle sammen
Trebarnsmamma30 Skrevet 11. februar 2008 #14 Skrevet 11. februar 2008 Ja, bare kom hit du:) Husker en ble såå lei av 2.trimester på slutten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå