Gå til innhold

får jeg lov?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg få lov å snike meg inn til dere? skal over hit om 4 dager, men er så gørr lei 2 tri nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det for et teit spm?

Bruke opp trådplass på den måten...

Om noen hadde skrevet "nei, det er ikke greit" Hadde du gått tilbake da eller?

Makan til barnsligheter fra voksne damer!!!

Nei stikk tilbake til 2 tri du!!

Skrevet

Velkommen til vår verden!!!

Jeg har fire uker igjen men håper å få vandre herifra før den tid.

Skrevet

Selvfølgelig kan du komme inn her :o) 4 dager er ingenting...

Velkommen :o)

Skrevet

velg å overse det første svaret å sniker meg inn hit :)

Skrevet

Ikke bry deg om første anonym du, makan til sint (hormonell?) dame!;)

Skrevet

Velkommen skal du være! :-)

Skrevet

Velkommen...Å drit i hun fæle anonym som ikke har guts nok til å signere med nicket sitt engang....blæh!

Skrevet

Velkommen! =)

 

og til anonym: det er du som kan dra deg vekk herfra, vi trenger ikke sånne sure kjærringer som deg her inne, som bare lager kvalme!

Skrevet
:) sneik meg inn her par dager før jeg og her forrige uke:) hehee
Skrevet

Velkommen inn! Ikke bry deg om hun derre anonyme, hun har vi hatt problemer med en stund her..... Vi prøver så godt vi kan å ignorere henne. Du kommer nok til å kjenne igjen svarene hennes på de ulike trådene hvis det er hun jeg tror. Er fryktelig påståelig og gir sine svar som om hun skulle være en fagperson..... :-) Ignorer henne du også, så slipper du mye irritasjon. Ikke alltid så lett så ignorerer henne, men jeg gjør så godt jeg kan :-)

Skrevet

Tusen takk alle sammen :)

Skrevet

Ja, bare kom hit du:) Husker en ble såå lei av 2.trimester på slutten..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...