Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 En kvinne deltok i sin mors begravelse. Der traff hun en mann hun ikke kjente. Hun synes mannen var fantastisk, rene drømmemannen, hun ble forelsket i ham øyeblikkelig! Da begravelsen var over forsvant han uten at hun hadde klart å få telefonnummeret hans. Ingen visste hvem han var og hun kunne ikke kontakte ham. Noen dager senere drepte hun søsteren sin. Spørsmål: Hva var motivet for at hun drepte søstera?
SuperGlad Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 denne har vært her før, å svarer jeg rett er jeg jo en psykopat.... MEN jeg tar sjangsen!!!!!!! For å møte mannen igjen i søsterens begravelse:-) tihi :-)
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jepp. Det ser ut til at jeg er en psykopat... Er du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå