Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kvinne deltok i sin mors begravelse. Der traff hun en mann hun

ikke kjente. Hun synes mannen var fantastisk, rene drømmemannen, hun ble

forelsket i ham øyeblikkelig! Da begravelsen var over forsvant han

uten at hun hadde klart å få telefonnummeret hans. Ingen visste hvem han var

og hun kunne ikke kontakte ham. Noen dager senere drepte hun søsteren sin.

 

Spørsmål: Hva var motivet for at hun drepte søstera?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

denne har vært her før, å svarer jeg rett er jeg jo en psykopat....

 

MEN jeg tar sjangsen!!!!!!! For å møte mannen igjen i søsterens begravelse:-)

tihi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...