Gå til innhold

Bryllupsreisen - med eller uten barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss i mai og da vil dattern vår være 1år. Funderer på om vi skal ta henne med oss eller la henne være hos moren min som hun er fortrolig med.

Hva skal dere andre gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en som er 16 mnd. når vi gifter oss. Vi kommer til å ta en romantisk helgetur bare oss to rett etter bryllupet, mens jenta vår er hos mine foreldre, også tar vi heller en skikkelig bryllupsreise om ett år eller to, når hun har mer glede av å være med. Vi vil ikke reise fra henne i 2 uker nå, en helg er mer enn nok :)

Skrevet

Hvis det blir bryllupsreise, så drar vi alene. Det er helt sikkert. Det er ganske aktivt med en ettåring, og på bryllupsreisen tenker jeg at man skal kunne nyte kun hverandre ;)

Skrevet

Ja det er det jeg tenker også at hvis vi har med hos henne så vil det bli helt annerledes. Blir som en vanlig ferie. At det kanskje er best å dra bort litt kortere uten henne. Samtidig er jeg redd for at jeg kommer til å savne henne masse.

Skrevet

Vi skal ha med sønnen vår på 1,5 år, men tar også med svigers den første uken. Da får vi litt egentid også uten å måtte la ham være igjen hjemme i 14 dager.

Skrevet

Jenten vår er 19mnd når vi drar på bryllupsreise. Vi reiser alene, men skal bare være vekke en langhelg, 4 dager. Da skal snuppa være med min mor. Har lyst til å ha en bryllupsreise med bare oss to, men vil ikke være vekke så lenge uten jenten vår. Så i tar heller en familieferie når hun er litt større. Det blir uansett deilig å ha en helg med min kjære:)

Skrevet

Vi reiser til utlandet og gifter oss med hele nærmeste familien med, så vi har plenty av barnevakter, he he;o) Kanskje vi sender ungene hjem med familien en uke før vi reiser hjem og bare nyter hverandre en uke alene - vet ikke helt enda:o)

Skrevet

Junior er nesten 2 år når vi gifter oss, vi skal bare på weekend så han blir hjemme med mamma og pappa som barnevakt..

Skrevet

Vi gifter oss i utlandet, og har planer om å være 2 uker med fam. først, for så å sende mini hjem sammen med besteforeldrene den siste uka.

Skrevet

Vi skal på bryllupsreise i 1 uke uten jenta på 2 år. Hun blir hjemme hos mormor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...