<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 På fredag var jeg på helsekosten og kjøpte meg ammete. Leste godt på pakken og der stod det at det ikke var noen bivirkninger ved å drikk dette... FEIL om man er veldig allergisk mot pollen. Har fått utslett over hele kroppen som klør og klør... Var på legevakten i går og fikk noen sterke tabletter og var hos fastlegen i dag og han fortalte at disse urtene ikke er bra for pollen allergikere, spesielt når man ammer kan kroppen reagere kraftig på slikt. Så pga dette kan jeg ikke amme så lenge jeg må ta disse tablettene Tenkte bare å advare andre allergikere. Det er sikkert en bra te for noen , men ikke for alle...
milk Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Huff, stakkars deg!! Jeg har ikke kjøpt noe som helst på helsekosten mens jeg har vært gravid el. ammer, tar ikke sjansen på produkter som ikke er skikkelig testet ut. Kjøper heller ammete på apoteket. Håper du blir frisk fort! God bedring!!
alvefrøken Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Huff - stakkars deg Jeg er allergiker, men reagerte ikke på ammete- og jeg drakk noen pakker av den..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Huffda... Så kjedelig Er selv pollenallergiker (bla... - allergisk mot alt!) og jeg greide meg fint, når jeg drakk denne teen. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå