JPG2011 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hva pokker gjør jeg? Vært sm noen mnd pga bekkenet.I dag skulle jeg ut av døra her, bare is ute, skled noen cm ut med det ene benet. Etter det, er det omtrent umulig å bevege seg. Tårene renner om jeg bare skal på do. Det knaser og knepper når jeg rører på meg. Herregud, jeg greier jo ikke å føde sånn som det er nå. Vurderer å ringe føden i morgen å høre hva jeg skal gjøre, dette er helt for j.....Eller skal jeg ringe legen, eller hva gjør jeg? Håper jo at det bedrer seg til i morgen. Men jeg kan jo ikke gå sånn som det her i dagene fremover? Lille baby klemmer også på en eller annen nerve, så av og til svikter det ene benet helt. HJELP:-(
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Kjenner til det. Ring føden. De kan ikke hjelpe deg direkte, men kan hende de har noen gode tips. Du bør holde deg i ro så mye som mulig framover. Er det første barnet ditt?
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 ta kontakt m lege elle føden! slapp av, om du klarer og har badekar ta deg et varmt bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå