Gå til innhold

Jeg er så irritert på samboer,hva syns dere??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 17 dager igjen til jeg skal ta keisersnitt,og han har ikke vært hjemme på flere helger + at han reiser avgårde igjen til helga,og neste helg der igjen,men d er jo ingen som vet om han kommer føre d... og jeg blir tatt Torsdag 28 februar,og den helga er den første han er hjemme på lenge,og da vil han jammen ut å drikke sier han,mens jeg ligger på sykehuset,jeg blir så overgitt... Er d bare meg som er vrang her,og ikke vil han skla ut å feste mens jeg ligger på sykehuset,og bare etter en to dager etter at jeg har født våres sønn??? Syns jeg har strekt meg langt m at han aldri er hjemme,og han vil ikke værme på keisersnittet,han skal stå på gangen å vente,og d er greit har e sakt,bare han tar seg av sønnen sin mens e ligger på overvåkningen... Hva syns dere jenter???+

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns han høres ut som en liten gutt jeg.Tror nok jeg hadde blitt ganske frustrert selv.

Skrevet

Uhørt!! Har han ikke lyst til å bli far denne karen?? Virker som alt annet er mye mer viktig!? Si til han at han må bli voksen og prioritere litt annerledes nå.. Hva er nå en bytur værdt da? Er det SÅ givende? Kan jo ta seg en fest senere, men akkurat da ville jeg krevd full fokus på det som skal skje med deg og den lille... Er helt sjokkert over at noen kan gi så F.... jeg!

Hvor er det han reiser hver helg da? Og hvor gammel er egntlig denne blivende far?

Skrevet

Altså... Seriøst??????? Nei,du bare tuller.. Ingen mann som skal bli pappa tenker sånn vel? Er han klar over hva som skal skje? Huffamei.. Det er nesten fælt å si,men jeg håper ikke barnet var planlagt.. For en sånn mann er IKKE klar for barn.

Skrevet

Synes han høres en smule umoden og egoistisk ut. Jeg er helt for at våre kjære skal kunne gå ut og kose seg selv om vi er gravid, men det finnes jo grenser. Han må ofre noe også, og i allefall når du skal inn til KS og i ukene før!? Skjønner ikke problemet med å takke nei til en fest eller to for den høygravides skyld!

Skrevet

ehhhh HVA??? Kast denne ubrukelige mannen på dør, vær så snill jente...du kommer til å få selvtilliten din knekt. Det høres ut som om han ikke er interessert i å bli pappa i det hele tatt! Jeg ville heller vært alenemor, enn å ha en sånn irritasjon oppå meg i tillegg. Håper du har god støtte i mor og far, søsken eller venner, Jeg ønsker deg masse lykke til:)

Skrevet

Nei e skynner m ikke på han selv,har vært sååååååååååååååååå sinna på han i flere uker nå,hoff e bare skjeller på han.... Han er 42,så burdte ha litt peiling,men desverre hørest ikke slik ut... Han kan hvertfall bare glemme å reise ut å drikke da,for vist han gjør d ja da vet jeg ikke hva som kommer til å skje.... Han får ta den festen senere.... Han sier han gleder seg men....

Skrevet

Min mann hadde ALDRI fått lov til det...

Han har fått beskjed om å være edru fra midten av mars og frem til barnet kommer i april han...

Skrevet

Herregud, en mann på 42 år som må ut på byen for å drikke når han skal bli far?? Det sier jo litt da!! Ikke godta det!!!

Skrevet

42 år og ikke voksen ennå? Hjelpes meg jeg hadde blitt drittforbanna hadde min samboer funnet på å reise ut hver helg på et eller annet for så å reist på fylla når jeg er på sykehuset. Nå er da gudskjelov min samboer som forresten blir 31 til sommeren ganske fornuftig av seg da og blir nok mer eller mindre på huset eller på sykehuset hos meg. Vi bygger hus og ønsker jo å bli ferdig så fort som mulig da vi plutselig blir 4. Har en gutt på 3 1/2 fra før vi da. Han skal moren min passe på når jeg er på sykehuset så pappan får jobbe i fred på huset eller være hos meg.

Skrevet

ikke finn deg i sånn behandling,faren til min datter var sånn han også egoist helt ut til fingertuppa,hadde jeg vært deg hadde jeg gitt han ett valg ,velg festing eller meg og barnet,velger han utelivet så ok FUCK OFF. det er vondt men det beste er da og bare kutte ut,jeg gjorde det og han sluttet å kontakte datteren sin,og han var 43 da,angrer ikke ett sekund på at jeg dro,har verdens snilleste gutt nå og hun har fått en pappa hun aldri har hatt,vi venter bebis sammen nå i mars.ikke la deg bli tråkka på av en sånn kødd.

Skrevet

I begynnelsen her tenkte jeg å være litt diplomat og si at han sikkert går igjennom en sånn panikk-feste-periode, for mange menn tror jo faktisk at man slutter å leve etter at man får barn, men så så jeg at denne mannen er 42 år?!!?

Herremin hatt, den er drøy. Han burde da sannelig vite bedre i hans alder!

Jeg er gudskjelov velsignet med en mann som ikke har tatt seg mer enn to fester siden jeg ble gravid for et halvt år siden. Ikke engang på nyttårsaften drakk han mer enn to øl :-). Han har jeg mått presset med på en guttetur til helgen, for han har blitt skikkelig hjemmekjær og jeg kjenner jeg savner en helg alene hjemme ;-)

Skrevet

Jeg blir trist av å høre om sånne menn (har kjent et par av dem selv også..) En ting du må huske er du ihvertfall IKKE er vrang. VIRKELIG og OVERHODE ikke. Den karen din høres temmelig bortskjemt ut - synes det høres ut som om han trenger å få høre det. Ikke vær redd for å stille krav til ham og sette grenser for hva han kan tilltate seg hvis han vil beholde deg og sin kommende sønn. Dere er så altfor gode for den stemoderlige behandlingen og oppmerksomheten han viser dere. Hvis han ikke tåler å bli stilt visse krav til i en alder av 42 år, ja, da har han virkelig et stort problem. Stå på ditt, og aldri tvil på dine egne reaksjoner i forhold til at han tøyer strikken ALTFOR langt og ikke skjønner seg på hva som er verdifullt i livet.

Nok en gang - det er virkelig ikke du som er vrang, det er det han som er. Vrang, egenrådig og livredd/feig + temmelig ute av stand til å se omgivelsene sine, rett og slett. Ville ikke nølt med å fortelle ham dette svart på hvitt. Tvert imot! Det hadde vært meg en sann fornøyelse. Viktig at du sier fra og stiller krav, ikke minst nå som dere blir tre, og skal bli en liten familie. Stå på ditt!

Skrevet

Oi, det hørtes ut til å være en egoistisk og barnslig mann...Sorry... Hadde ALDRI godtatt det!

Skrevet

Skjønner godt at du er frustrert og reagerer. Selvfølgelig ønsker du sikkert at han skal være der som både partner og kommende far, og det er jo det han burde og skal prioritere. Går ut fra at dere ikke har barn sammen fra før? Jeg er ingen ekspert på det å få barn (venter mitt første i mai, sniker litt inne her på 3.trim...:-)), men kan det være at han synes det er litt skremmende å skulle bli far? Det kan jo hende at han egentlig har masse tanker rundt dette, og at istedet for å snakke om det, velger han å stikke halen mellom beina og tusle ut med gutta istedet? Jeg kan selv bli litt stressa til tider ved tanke på at om en stund vil det komme et helt nytt menneske inn i livet mitt og i parforholdet, som vil kreve sin plass. (Noe som vi selvsagt har ønsket og planlagt, og gleder oss veldig til!) Og da tror jeg det ar naturlig å ha litt tanker rundt det. Kanskje det hadde vært en ide å prøve å snakke sammen om dette? Fortelle hverandre hva dere tenker? Kanskje er atferden hans kun et uttrykk for at han er litt usikker på hvordan hverdagen vil bli framover? Eller kanskje han rett og slett trenger å få klare meldinger? Du har jo også lov til å være tydelig på dine behov og at du trenger han til stede fullt og helt, hele veien. Dere er jo sammen om dette. Dette er jo like mye hans ansvar som ditt.

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

særiøst?? har du tenkt å nekte han å feire at han har blitt pappa...? du er jo på sykehuset likevel.. han kan ikke være der på natta

greit at han skulle vært mer hjemme nå. man vet aldri når ting kan begynne av seg selv. Men uansett alder... der tar litt tid før det går opp for mannfolka i blandt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...