Gå til innhold

Tidlig ultralyd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skal på ultralyd i morgen, er bare 6+4. Tar de det vaginal?. Er det noe å grue seg til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vaginal UL ja, men ingenting å grue seg for. En tynn stav som kun føres litt inn :) Lykke til!

Skrevet

ikke noe å grue seg til!!:) jeg er 8+4 i dag, og har hatt det tre ganger alt, 4. gangen blir til mandagen... det kommer til å gå kjempefint!:) du kommmer antageligvis til å se en liten grå runding, og er du heldig ser du hjertet:)

MASSE LYKKE TIL!:)

Skrevet

Hei!

jeg var på tidlig ultralyd i uke 7+5 da var det innvendig ul.altså vaginal!:o)

ikke noe å grue seg til,det gjør ikke vondt,og det er bare å slappe helt av så merker du den ikke i det heletatt..Jeg syns ikke det var ekkelt en gang,og jeg har gjort det mange ganger da jeg har holdt på med ivf.

bare gled deg istedenfor,for att du skal se den lille spira..Lykke til!! :o)

Skrevet

Tusen takk for alle beroligende svar. Gruer meg litt fordi sliter når jeg skal ta gu og lurte på om det var noe av det samme. Håper også at det er noe liv der inne. Hadde en blødning for noen dager siden, men den var så liten så håper at det har gått bra.

Skrevet

Hei igjen!

Jeg også hater gu,men går faktisk veldig bra da det er snakk om det å være gravid faktisk..Nå har jeg hvert der så mange ganger att jeg ikke bryr meg mer,man blir liksom litt vant til det..Har hvertfall gått bra med meg,håper du også klarer deg bra gjennom dette..

Det går nok bra med deg,er så mange som har hatt blødning som alt er gått veldig bra..så krysser fingre for deg :o) Lykke,lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...