Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Føller dere med? å hva synest dere?
lykkeligmspire Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Følger med ukenlig,det jeg ikke får sett på tv ser jeg på web tv. Synes det er artig underholdning.Men liker de drøye rep. om hvordan ting ble laget for hundre år siden. Liker å se hvordan deltakerne takler hverandre,dyrene,lite mat osv.....
Cathrine 85ogEmil Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Eg e hekta:):)rett og slett:) Synes d e kjempegøy med at de må til bake i tid,og alt som skjer på gården osv:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Ja:p tror dere Hugo har en myk side? hehe.. åå.. hva synest dere om catharina?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Følger og litt med.. Men noen av deltagerne er jo LATTERLIGE! .. uten at jeg ønsker å nevne navn...tilfelle noen kjenner noen... Blonde umodne fjortisser.. hehe.. men underholdene.. jaaaa.. Men de der ville aldri ha klart seg på en gård for mange år siden.. det nekter jeg å tro:P
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Farmen er morro det!!!Elsker farmen.... Tja,har en favoritt men må nesten se litt flere episoder.. Blir så lei av sutterpompene som liksom har så vondt her å der,å i tillegg later som.Veldig mandig!!Noen av damene/jentene som er med er direkte sure..Fytti grisen for noen skapninger!!!Men gud hvor underholdene da... :P
Cathrine 85ogEmil Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 hugo!!!han spiller ett spill tror eg...så de myke siden kommer vi sikkert ikke til å se så masse til...tror nok den myke siden e taktikk for alle pengene...mulig eg tar feil:) men uasett,underholdning e det i hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå