Kulå Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 http://www.babyverden.no/templates/Article____382.aspx Noen her?
Tante Bassa Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har visst bursdag på den 3. mest vanligste dagen - 15.april.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Kjenner bare 2 som er født 1 april jeg og det er kusina mi og datteren hennes. Veldig mange som er født i april så jeg, skal selv føde min nr 2 i april. Kusina mi håpet at jeg skulle føde på bursdagen hennes og datteren hennes. Håper det nesten selv så slipper jeg å gå så lenge
*tybber* Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har termin 14. april! ;o) Sånn som skjer når det er sommerferie gitt! =P
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Både jeg og begge barna har bursdag innen 10 dager fra en av topp-ti-datoene, og stor sjanse for at nr 3 blir det også. Men ingen av oss som har noen av datoene da Men vet jo at det har vært babyboom og fulle fødestuer hver gang jeg skulle føde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå