Gå til innhold

Male da man er gravid..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører jo så mye forskjellig. Hvem skal man høre på?

 

Noen sier det er greit med oljemaling, mens andre mener det er vannmalingen som er grei. Noen sier man ikke skal male i det hele tatt, andre sier igjen at alt er greit så lenge man lufter godt.

 

Hvor kan man finne informasjon om dette?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på google ;)

 

Vet ikke men jeg malte hele stuen og soverommet med vannbesert maling da jeg var i 8ende måned :)

Skrevet

som sagt alle sier ulike.

 

Men jeg er i uke 27 nå og holde rpå å maler rommet til jenta mi og skal fortsette på baby rommet om noen dager.

 

Bruker Lady vannbasert maling for den lukter ikke så mye.Pratetmed min jordmor og den lokale maleren her jeg bor og de hadde samme mening om at oljemaling skull ejeg holde meg borte i fra, men vannbasert gikk bra.

 

Gjorde det samme da jeg gikk med min første i magen også.

Skrevet

HAr googla litt, og der finner man jo all slags info. Noen steder står det at rommet bør luftes minst en mnd før et spesbarn flytter inn, mens et annet sted står det at gravide og spedbarn trygt kan oppholde seg med en gang malingen er tørr..

 

Noen steder står det at gravide ikke bør oppholde sge i rom hvor det males, mens andre steder står det at man kan fint male...

 

Hva skal man tro da?

 

Vi tar nemlig over nytt hus på fredag og det hadde jo vært greit å vite om jeg kan male eller ikke... Junior har jo tydelig ikke tenkt seg ut med det første uansett :o/

Skrevet

Jeg går for den at du kan male med vannbasert,pass på å lufte godt mens du holder på..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...