Gå til innhold

Dere som har Stellekommoder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi har bestemt oss for å kjøpe et stellekommode med skuffer i hvit. Er det noen her som erfaring med stellekommoder? Er dere fornøyd? Blir det mye søl med vann osv.? Hvor har dere kjøpt deres? Den billigeste jeg har sett koster 2000 kroner hos Brio. Finnes det billigere på andre butikker? Hva betalte dere for deres?

Blir takknamelig for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare hørt om folk som må ut og kjøpe balje til å bade babyen i etter 2-3 mnd. De er visst ganske små de badekarene i kommodene. Kanskje bedre å kjøpe en vanlig stellekommode med avtakbar stelledel, feks en som de har på skeidar. Da kan kommoden brukes i mange år, og så kan man bade babyen i en egen balje. Bare et forslag:)

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med kommoden til vanlig stell. Ulempen med baljen er at det tar lang tid å tømme den fordi slangen er veldig tynn, samt at høyt aktivitetsnivå på mini fører til at det renner noe vann inn i den øverste skuffen. Hadde nok fungert like så godt med en løs balje å sette oppå, men da blir den for høy i tillegg til faren for at den faller ned. Vi kjøpte vår på Fru Lyng, men sikkert like bra å få tak i andre steder. Vannsøl blir det, og økende med babyens størrelse, men det er jo bare å tørke opp. Vi bader hver kveld, veldig hyggelig.

Skrevet

vi kjøpte stellebord i baby butikken i Svinesund. Brio. den er hvit,bred, 1spapdør med 3hyller inni og 3skuffer. mener vi betalte 2498kr. det fulgte ikke med balje,så det kjøpte vi ved siden av. det har gått fint helt til nå. nå er den blitt litt liten. tuppa mi er snart 4mnd.. men je er kjempe fornøyd med stellebordet. greit å ha noe å legge bleier osv i. dette stellebordet kan brukes som komode senere..

Skrevet

Vi har også stellekommode kjøpt på barnebutikk, kostet 3000 kroner. Det er en veldig fin kommode, hvit med avlange stål håndtak.

Badekaret kunne vi bruke til jenta vår var 6 mnd. Men det var nesten helt umulig å tømme karet siden slangen er så tynn, vi tømte det med et litermål...

Dessuten tåler ikke skuffene noe særlig, det skal ingenting til for at det kommer stygge merker etter ringene våre hvis vi f.eks. er borti når vi skal dra opp skuffen. Dessuten knirker skuffene veldig.

Så - vi er ikke fornøyd :(

Skrevet

Vi vurderte å kjøpe stellekommode, men endte opp med en vanlig kommode med balje ved siden av. Dere bør vurdere det. Kommodene er billigere og i bedre kvalitet, og kan brukes som kommode senere. Baljen i stellekommodene blir fort for liten. I tillegg må du løfte et kliss vått barn samtidig som du prøver å få ned toppen.

Skrevet

Vi prøvde badekaret i kommoden én gang, men siden det tok evigheter å tømme den gikk vi over til å bruke den tøffe blå baljen vi har kjøpt på ikea :) Selve stellekommoden er vi veldig fornøyde med da! Vi måtte nok ut med 2000kr vi også, ja.

Skrevet

Vi har kjøpt vår brukt og er veldig fornøyde med den. Lillebop på 9 mnd bader i den fortsatt, og det regner jeg med at hun kommer til å fortsette med ganske lenge selvom hun plasker og søler fælt=), så det er ikke noe problem. Vi har heller aldri opplevd at det har blitt vått i selve kommoden. Vi er kjempefornøyde- Det tar kanskje litt tid å tømme, men den står rett ved siden av dusjen, så jeg bare slipper slangen ned og lar den tømme seg selv...

Jeg er veldig glad for at vi valgte å ha kommode, kjempekjekt å ha alt samlet:)

Skrevet

Vi kjøpte på barnashus den kostet 3400kr, vi har hjul på den nå, men vikk med bein vi kan sette på når vi vil bruke den som vanlig kommode. tulla er 4 mnd nå å beg å bli alt for lang for badekaret oppi den. må snart over i vanlig badekar tror jeg. som skrevet ovenfor så er den slangen alt for tynn så jeg tar tak i hele baljen og tømmer den i vårt badekart, tom på 2 sekund;)

men hadde jeg vist bedre nå ville jeg kjøpt en mye billigere, å helle kjøpt en balje til henne. .

har bilder av den på profilen min. .

Skrevet

jeg har samme oppfattning som flettemette&denlangemelkeveien her... å vi betalte 998kr for den på svinesund happyland...

Skrevet

Vi har en fin kommode fra ikea med stoore gode skuffer i. Oppå den har vi stellematte. Vi har brukt tummy tub og badebalje utenom. For oss har dette fungert kjempebra. Og så er kommoden romslig, fin og billig

Skrevet

vi har arvet vår... men en som sier at en må kjøpe nytt badekar etter 2-3 mnd... jenta mi er 5 mnd og bader fremdelse i stellekomoden...

eg liker stellekomoden. da kan vi ha klærne og bleier oppi skiffer.. samme med vaskekluter og små handkler.. den er foresten hvit. sambo hadde den når han var liten.. det er 20 år siden..

Skrevet

Vi har også Brio stellebordet med en skapdør og 3 skuffer. Det er ikke badebalje i den, men vi har kjøpt balje på IKEA - og den er helt genial. For oss var det viktig med god lagringsplass, så derfor valgte vi uten badekar i kommoden.

Skrevet

Hei!

Kjøpte stellekommode på Babyshop. Koset kr 1600,-

Utrolig nok er vi veldig fornøyde:o)

Mini er snart 5 1/2 mnd og vi bruker baljen enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...