Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg kan ha litt vondt i underlivet/magen slik jeg har før mensen noen ganger.. er dette normalt? tror jeg er bortimot 4 uker på vei.. er litt nervøs på hva dette kan være... :/
Mamman til Ovedie Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jett om jeg har dette ja.. Er 7+1 nå og har hatt menssmertelignende tilstander i allefall de siste 4 ukene.. Vært hos legen og fått beskjed om at det er ikke noe å bekymre seg for.. Er spesielt ømhet i korsryggen jeg plages med .. Samt oppblåsthet og luft i magen.. Veldig plagsomt men ikke farlig :-/
Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Jeg blir litt bekymret, redd for å miste.. men hvis det er vanlig er det vel ingenting å bekymre seg over
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Hei! Er i uke 7 nå, hadde menssmerter helt fra uke 5.. Skikkelig noen ganger. Er konstant kvalm og sliten også. Legen sa at dette er heeelt normalt, så lenge det ikke er 10 ganger verre enn menssmerter! Lykke til! Og gratulerer! =)=)
linn 80 Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Hei! Jeg har også hatt mye menssmerter,men har avtatt litt i det siste..er nå 11+5 idag.Det er ikke noe å engste seg over,da det er livmora som vokser..) Lykke til videre )
Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2008 Litt lettet av å høre at der er flere som har det slik, å at det er normalt:) Takk for det, å gratulere til deg også :-)
mammagutten Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 tror ikke dette er noe å bekymre seg over i det hele tatt:) jeg og hadde det etter jeg skulle hatt mensen. jeg trodde det var fordi mensen skulle komme men den kom jo aldri:P men det fortsatte noen uker. i dag er jeg akkurat 12 uker å det ga seg for ca 1 mnd siden for meg.. tror dette er noe som bare varer de første ukene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå