lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 what??det suser å jeg hører ingenting utrolig ekkelt..får håpe det gir seg snar.....
Makko med to små gutter Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Kom deg til lege! Jeg har hatt det slik noen ganger når jeg har hatt mellomørebetennelse (uten egentlige smerter i øret), så det trenger ikke å være noe ferlig!
lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 hmm ja får gjøre d i mårra da,har ingenting vondt,men ekkelt....får håpe han finner ut av d:-)
Maaaamy. Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg mistet også hørselen på det ene øret en gang. Tok meg en tur til lege som kunne fortelle at jeg hadde mellomørebetennelse. Tok vel to eller tre uker før hørselen var tilbake til normalt igjen. Jeg hadde ikke vondt, men litt press, dott i øret på en måte....
lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2008 Det er akkurat som dott i øret,men syns det er litt flaut å gå til legen om det ikke sko være noe galt og...men eg skal gå for så ubehagelig,off,fikk du noe for d eller går d over av seg selv????
OhMyGod!!! Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 gå til legen du, bedre det enn at betennelsen skal gå videre
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Har hendt meg et par ganger også, men har gått over av seg selv etter noen timer. Ja ta deg en tur til legen i morgen dersom det ikke har gitt seg innen da. Ikke godt å gå slik!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Jeg gikk fatisk til legen p.g.a. en dott i øret og kom hjem med nyheten om at jeg var gravid sist, hahaha. Ikke noe sammenligning forøvrig, bare kom plutselig på det og det var litt morro, hihi.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Er mulig det er litt ørevoks som har satt seg fast på trommehinna. da får du noe oppløsende middel i øret, og det blir "spylt" med vann... God som ny etter dette =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå