Gå til innhold

hjelp,plutselig helt døv på ene øret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

what??det suser å jeg hører ingenting utrolig ekkelt..får håpe det gir seg snar.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg til lege!

Jeg har hatt det slik noen ganger når jeg har hatt mellomørebetennelse (uten egentlige smerter i øret), så det trenger ikke å være noe ferlig!

Skrevet

hmm ja får gjøre d i mårra da,har ingenting vondt,men ekkelt....får håpe han finner ut av d:-)

Skrevet

Jeg mistet også hørselen på det ene øret en gang. Tok meg en tur til lege som kunne fortelle at jeg hadde mellomørebetennelse. Tok vel to eller tre uker før hørselen var tilbake til normalt igjen. Jeg hadde ikke vondt, men litt press, dott i øret på en måte....

Skrevet

Det er akkurat som dott i øret,men syns det er litt flaut å gå til legen om det ikke sko være noe galt og...men eg skal gå for så ubehagelig,off,fikk du noe for d eller går d over av seg selv????

Skrevet

gå til legen du, bedre det enn at betennelsen skal gå videre ;)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Har hendt meg et par ganger også, men har gått over av seg selv etter noen timer.

Ja ta deg en tur til legen i morgen dersom det ikke har gitt seg innen da. Ikke godt å gå slik!

Skrevet

Jeg gikk fatisk til legen p.g.a. en dott i øret og kom hjem med nyheten om at jeg var gravid sist, hahaha. Ikke noe sammenligning forøvrig, bare kom plutselig på det og det var litt morro, hihi.

Skrevet

Er mulig det er litt ørevoks som har satt seg fast på trommehinna. da får du noe oppløsende middel i øret, og det blir "spylt" med vann... God som ny etter dette =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...