Graciegirl Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Nå kommer jeg ut av skapet. Jeg er totalt hekta på Ungkaren. Hmmm, hva sier det om meg? Lever i spenning hver mandag kveld. HVEM velger han og HVEM må reise hjem (oppløst i tårer)? Tidligere serier har jeg alltid endt opp med å sjekke på nettet underveis, for å se hvem som blir stående igjen til slutt. Denne gangen SKAL jeg klare å styre nyskjerrigheten til siste episode. Tror det blir Bevin. Måtte bare bekjenne mine synder. Andre som er avhengige?
dritgrei hei hei! Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 men.... om du har sett ungkaren før....har vi ikke sett denne runden før???? for jeg tror nemlig at denne runden gikk for et år siden..... men ja. Jeg tar opp top modelmens jeg ser ungkaren, for så å se litt på norges herligste, mne nå tror jeg ikke at jeg vil det mer :-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Jeg kan innrømme at jeg har sett på det nå nettopp, men for meg blir det rett og slett alt for plastikk og amerikansk.......Gi meg heller en episode med Anna Pihl eller en god krimserie:-) Mulig jeg rett og slett er for gammel altså til disse programmene dere ramser opp;-) JEg så mer på slikt før når jeg var 10 år yngre......nå finner jeg det svært uinteressant igrunn.....
dritgrei hei hei! Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 nei du er ikke for gammel.... for det er både pinlig og uinterresant.... lite vet jeg om hva som suger meg fast til all denne driten på tv, men jeg ser på det jeg :-) like pinlig hver gang. jeg ser på ungkaren med pute forran fjeset.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 ..........fniiiiiiiiiiis................. Jeg tror kanskje vi noen ganger rømmer fra virkeligheten når vi titter litt ukritisk på tv. Det er som når jeg legger lille frøken rosa.......om tv står på så titter jeg jo......uten at jeg egentlig er det spøtt interessert. Og det rare er at jeg ikke har lyd på, for vi prater jo og synger oppi sengen:-) Hadde jo vært like greit å skru av hele dritten, men neida........Noen ganger er det deilig å slippe tanker og bekymringer, da kan jeg egentlig se på hva som helst, bare sløve ned og ikke forholde meg til noe annet......det er litt godt innimellom.....
annaka Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Jeg ser også ungkaren. Egentlig et veldig "teit" program, men jeg blir så fasinert av de svulstige samtalene og de glamorøse omgivelsene. Nettopp at det er så "amerikansk" og så fjernt fra vår hverdag gjør det morsomt å følge med. "Jakten på kjærligheten" er jo det samme, bare tilpasset norske forhold. Jeg tror han velger Tessa....................
Graciegirl Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2008 Puh! Godt det ikke bare er meg som gremmes, men som alikevel får med seg Ungkaren. Settingen, klærne, personlighetene - det meste er jo veldig kunstig. Det er jo det som gjør det litt artig å se på. Det er bare å koble helt av, slipper å tenke i det hele tatt! Helt enig med Attpåklatten at det er mange BEDRE ting å se på tv. Anna Phil var veldig bra. Hvor ble hun av, egentlig? Norges herligste syns jeg er litt ymse. Mulig jeg leser for mye inn i programmet, men jeg føler at det er en del triste skjebner. Gamle menn som bor i søppel etc.
♥Snulder Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Nope! Holder meg til gifte menn jeg.... fortrinnsvis min egen:=)
Maud Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Ikke avhengig av dette, men kan gjerne kaste bort tid foran TV'en selv om jeg egentlig synes ting er dumt. Litt deilig også da!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Anna Phil har flyttet til TV4 oppdaget jeg i går kveld (tror jeg det var:-)
peonererfine Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 Du, der er jeg guilty as charged også... Følger med, og tror han velger Bevin...hun virker iallefall mest interessert/mest kjemi. Tessa er usikker hele tiden...og hun tredje er anonym... He, he, ja, mandagskvelden ser jeg på dette - og koser meg.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 Jada, her følges det med :-D måtte til og med inn på en amerikansk nettside for å sjekke hvem han valgte, og om det (les: hvor lenge) holdt, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå