grå :) Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 så mange som ungen bruker skite pr dag+ noen ekstra:) får vel sikekrt kjøpt om man skulle gå tom
Tamline Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 ja, skjønner det:) har bare ikke telt hvor mange som går. Får telle imorgen. Men, nå var det egentlig badebleier jeg lurte mest på
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Vi skiftet badebleie hver gang hun badet:)
Ajam Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Etter at barnet har badet går det ann å vri opp bleia og la den tørke. Hvis det ikke er bæsj i den da.. Eldre barn tisser sikkert i badebuksa si de også, men de bruker jo stort sett den samme hele dagen. Ble dette litt ekkelt kanskje? Men du forstår hva jeg mener..
Tamline Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2008 Kan hende jeg er teit nå, men hvor mange ganger tror dere at lillemann vil bade da? Heh....har aldri vært i syden med barn før. Kanskje hen bader bare 2 ganger på en dag....kanskje han vil bade hele tiden. Kanskje jeg bare må bestemme hvor mange ganger han skal bade...jeey
Bea80 & Gullgutten Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 De badebleiene var ganske ekle og ble svintunge i vann. Brukte nesten ingen jeg (men det var litt kalt i bassenget) De solgte foresten i spania også. Tror heller jeg ville ha satset på de tøybadebleiene (Badebukse som tåler litt) Hadde det på baby kos, angrer på at jeg ikke kjøpte det istedenfor.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 gjorde som hun over her, vrei opp og tørka i sola om det ikke var noe bajs i den.
tre små... Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 tunge? de trekker jo ikke til seg vann...!?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 11. februar 2008 #12 Skrevet 11. februar 2008 Våres ble gjennomvåte.....var like greit med vanlige bleier, men han badet jo ikke så mye, og når han badet i sitt eget lille basseng, satt han jo naken.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 11. februar 2008 #13 Skrevet 11. februar 2008 Tamline Hvor i syden skal du? De selger gode bleier der nede også, ikke noe vits i å bruke bagasjeplass på bleier for en hel tur. Bare et lite tips;)
Vifikkiaugust Skrevet 11. februar 2008 #14 Skrevet 11. februar 2008 På svømmekursa vi har vært på med vesla har vi fått beskjed om å ikke bruke badebleier for det er så ubehagelig for barnet (blir tunge). Der skulle vi bruke bare sånne badetruser (som er klin like brilletrusene til Spar Kjøp, bare dyrere). Bæsjet de, skulle vi bare ta de opp av vannet, skylle de og trusa godt og så kunne vi hoppe i vannet igjen. Tror vi nok hadde kun tatt med badetruser om vi skulle dratt til syden.
Tamline Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 11. februar 2008 Puerto Rico. De sier da at det er så himla dyrt for bleier der nede...?
Yo&La+spire Skrevet 11. februar 2008 #16 Skrevet 11. februar 2008 Tips! Vi kjøpte et PUL bleietrekk (som egentlig skal vere over fomrsydde tøybleier) hos krusedull. net (totsbots heter det). Det er jo laget for å holde inne bæsjen, men siden det bare er PUL trekker det ikke til seg vann. Gode borrelåser til å lukke og regulere størrelen med, så de kan brukes leeenge.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 11. februar 2008 #17 Skrevet 11. februar 2008 Jeg kjenner ikke til prisene i puerto rico, men kun i marbella området. (fastlandsbspania) Dodot bleiene (som er like pampers) koster endel mest pga at pakkene inneholder mellom 60/90 bleier, men det er ikke noe særlig dyrere enn her hjemme. Men det kan jo være at det er litt dyrere i turistområdene der nede..... Men de har billigmerker nede i spania også, og alle bleiemerkene jeg har prøvd har vert bra.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 11. februar 2008 #18 Skrevet 11. februar 2008 Vi hadde tøy badebleie kjøpt på babyshop. Da holdt det med en..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå