Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Er så lei av denne kunden har alltid rett greia. Service yrket er en nervepåkjenning. Spesielt om du har litt for mange hormoner i kroppen. Noen kunder er strålende mennesker, men det er dessverre en god del av de stikk motsatte også.. Og fy som de kan klage. Noen med samme erfaring her?
Turid Laila Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Nei, kunden har ikke alltid rett, selv om de liker å tro det.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Finnes jo det som kalles "kunder fra helvete" da.
AndreVonDrei Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Kunder fra helvete kommer man lengst med hvis man smiler de "i hjel". Da blir de som regel rimelig satt ut! Jo mer kødd der er, jo mer hyggelig tilbake og vips -alle er fornøyde!
Patetica fåkksi Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Nei kunden har absolutt ikke alltid rett. Noen ganger er det veldig kjekt aa eie butikken, da kan man si hva man vil.
Turid Laila Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Eller finne ut i samarbeid med sjefen på forhånd hva som er greit og ikke greit. Kan si stort sett det man vil da og.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Sukk. Tror jeg må kjøpe sjappa jeg jobber i... Jobber i nærbutikk, og noen kundene tror de kan få det som de vil alltid, fordi de er faste kunder der. Det er snakk om store krav, ikke bare at en agurk er myglet liksom....
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Nei, de tar som regel feil! Det var i alle fall min konklusjon etter en stund med servicearbeid. Mange er hyggelige altså, men det finnes noen råtne epler som virkelig ikke kan oppføre seg. Alle ære til de som jobber i serviceyrker, og særlig du som er gravid og har litt hormoner i sving:) Jeg prøver å være hyggelig og tålmodig kunde, for jeg vet hvor slitsomt det kan være.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 For eks. kunder som bruker masse tid på å kjefte deg huden full fordi de har ventet i lang kø, når køen er like lang bak dem, DE har IKKE alltid rett!
Lurvehette Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 He he he:) En innmari intelligent kunde:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 NEI...fysj!! Jeg har jobbet i service yrket i mange år uten problemer, men når jenta i magen min begynte å produsere noe inni h...mange hormoner, så begynte jeg å få stooore problemer. Satt å jobbet på et "klagesenter" også da...hehe. Også er jeg en følelses person av natur...jeg ble "tvunget" til å sykemelde meg etter et panikkanfall, og flere gråtetokter..hormoner er ikke noe å spøke med..det kan påvirke deg mere kraftig enn noe annet. Fy flate for en berg og dalbane tur jeg har vært med på!!! Nå har det roet seg litt i 2 trimester og jeg har fått litt ro inni hodet, takk og lov. Så gøy med egen "krangleside" hihi, skulle ønske jeg fant denne for noe uker siden;)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 NEI kunden har ikke alltid rett. jeg jobber på dolly dimples og opplever avogtil sure kunder.. desverre er det slik at jeg må bøye meg i støvet dersom kunden er misfornøyd med noe. viss ikke risikerer bedriften å miste kunder. MEN, har hatt et tilfelle hvor kunden har tvingt igjennom en sak, og endt opp med å true med å banke meg opp. heldigvis for henne så havnet hun bare på svartelisten og ikke hos politiet. i slike tifeller, så har kunden så absolutt IKKE rett!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 13. februar 2008 #13 Skrevet 13. februar 2008 Jeg hadde aldri turd å true en Dolly-ansatt. De sparer meg for timer på kjøkkenet *hvis jeg ikke svir maten, smaker den garanter dritt* og det smaker alltid like godt. Hadde jeg blitt svartelistet på Dolly tror jeg faktisk jeg hadde blitt smånevrotisk. Alternativet her i dalen' er Peppes - og det er IKKE menneskemat! Nå skal det være sagt at denne spesielle restauranten har problemer med hygiene og dårlig personell, så andre Peppe's er kanskje okidoki. Nei, her får alltid Dolly-personellet tips og et stort smil! *we love u dolly*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå