Desemberprins kom 20des :) Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 gubben er for sliten til å ha et til barn,så da venter vi noen år til.Jeg tror jeg har nok med disse "to" jeg har når han skal være slik.....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Neeei, så utrolig trist:( Sender deg masse trøsteklemmer. Håper det snart ordner seg og at du ikke må vente med prøvingen så lenge som du tror. Masse lykke til!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 er kjempe trist og mensen kom i dag....så da er det bare å begynne på pila igjen:( *snufs*
Dotten Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Æsj så kjedelig og dumt da. Håper han ombestemmer seg før om flere år! Kjekt at alderforskjellen ikke er så stor, og så slipper dere to "enebarn". Like greit å "bli ferdig" med babyperioden og bleiestyret ganske likt. Og hvorfor blir han så sliten? Regner med at du tar mesteparten? Er jo som oftes sånn... Dårlig grunn fra hans side i mine øyne, men man må jo nesten være enige om å lage barn, da det som oftes dessverre må være to for å lage barn Håper du kommer inn hit igjen raskere enn du tror nå! Klem
Endaenbabyønskes Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Huff! Hvorfor skal du utsette deg for hormoner (p-pille) og greier og greier........ La han slenge på seg dongen, så skal du se hvor lenge det holder;)))))) Ønsker deg lykke til uansett hva du gjør!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2008 han er syk,så det er derfor han er sliten.Men han mener og at jeg må få meg en annen jobb og at vi må ha større plass å bo først.....så får vi se hvor lang tid det tar.Det var han som ville ha nr 2 nå,men den gleden varte i knappe 2 mnd:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå