Gå til innhold

spark mot blæra ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

idag har det vært veldig lite med "vanlige" harde spark som man kjenner godt gjennom magen... ingen faktisk.Har fått noen ubehagelige dult mot blære...for jeg regner med at det er babyen jeg kjenner da ?..Han lille har aldri vært kjempe aktiv..det kan jeg telle på en hånd..men jeg savnet et vanlig spark over navelen idag.

Slitsomt å være gravid..man ser jo ikke om lille babyen har det bra inni der :) Slitsomt dette her og jeg regner med at det ikke blir mindre slitsomt når han kommer ut men da kan jeg ihvertfall se han :)

 

Er forresten 28+3 :)

 

Noen flere som har det som meg eller ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...