fiskelisken Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 idag har det vært veldig lite med "vanlige" harde spark som man kjenner godt gjennom magen... ingen faktisk.Har fått noen ubehagelige dult mot blære...for jeg regner med at det er babyen jeg kjenner da ?..Han lille har aldri vært kjempe aktiv..det kan jeg telle på en hånd..men jeg savnet et vanlig spark over navelen idag. Slitsomt å være gravid..man ser jo ikke om lille babyen har det bra inni der Slitsomt dette her og jeg regner med at det ikke blir mindre slitsomt når han kommer ut men da kan jeg ihvertfall se han Er forresten 28+3 Noen flere som har det som meg eller ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå