Gå til innhold

HJELP!! Tror jeg er gravid igjen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvalm og tør rett og slett ikke ta en test. Har ikke hatt mensen enda, men det er samme følelsen som sist. Gutten er 7 måneder. Det var litt tidligere enn vi hadde tenkt. HJELP!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, akkurat som meg=) bare at i kveld mannet jeg meg opp å tok en test, den var heldigvis negativ.

Skrevet

Var du veldig kvalm? Før jeg overbeviser meg selv helt om at jeg er gravid....

Skrevet

ja e e kvalm om kveldene, så det må vær haue=) ellers innbilt e me at e begynnt å få mage igjen. har heller ikke fått mensen å hatt ubeskyttet samleie

Skrevet

Hehe, kroppen tar til seg det du tror, og om du begynner å tenke at du muuuligens kan være gravid, så kommer også mange symptomer...:)

Så slapp av, ta deg en test, og ta det som det kommer;)

Går nok bra skal du se;)

Skrevet

Jeg venter til helgen før jeg tar en test. Jeg får se om symptomene fortsetter. Kvalmen forsvinner litt når jeg har spist. Dette er veldig lik svangeskapskvalme...Er litt redd og spent samtidig!!!

Skrevet

når jeg ble gravid med tulla var jeg kvalm hver kveld. . postiv test. tulla er nå 4mnd for en 1 mnd beg det samme igjen, var kvalm av og til føltes det ut som jeg måtte spy, kjøpte test en lørdag ettermiddag, men tenkte jeg skulle venta til søndagsmorgen siden hcg er høyere da. . . kvalmen ble verre å verre, men mensen kom den søndagen, hver gang jeg får mensen nå har jeg blitt like kvalm noe jeg aldri har opplevd tidliger, altså før første graviditeten.

Skrevet

Ja, kanskje det er mensen...får håpe det!

Skrevet

åååå hehe syke meg (?) jeg har en baby på 3 mnd og vil å gjerne bli gravid igjen. Ble litt misunnelig jeg nå ;)

Skrevet

He he, det er ikke sikkert altså, har ikke testet enda! Men, om jeg er gravid blir vi jo glade også. Vi får se hvordan kvalmen utvikler seg.

Skrevet

Kvalmen er borte, det var nok falsk alarm. Puster lettet ut....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...