Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Og i tilfelle, hvilken prevansjon var det som ikke "holdt det den lovet"...?? Og klarer dere å stole på prevansjon nå i ettertid?
Helnøtt med spire:) Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Ja, ble gravid med minste jenta da jeg gikk på carazette.
Helnøtt med spire:) Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Åja, å stole på prevensjon i ettertid. Nei jeg klarer ikke å stole på mini piller igjen.
Mille** Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Brukte vel sikre perioder som prevansjon, bortsett fra at vi ga litt blaffen med nr 1. ;o) Med nr 2 var det et uhell som ikke skulle skje som skjedde, men siden det skjedde dagen etter siste mensdag trodde vi aldri i verden jeg ville bli gravid, men det ble jeg. Nr 3 var planlagt. ;o) Har hatt problemer med å stole på prevansjon i ettertid, selv om jeg ikke har blitt gravid med p-piller eller hormonspiral, så nå har mannen min sørget for å bli mindre fruktbar.
Elle melle deg fortelle Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Ja jeg brukte trionetta p-piller. Bruker conludag nå, men merker jeg sliter med å stole på dem. Får plutselig dager der jeg føler jeg har alle tegn på graviditet:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå