Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som går/har gått på det? er det noen max alders grense på det?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke vært der selv, men en venninne sier det er knall!! vet ikke om det er øvre grense på barna der, men om det er det så vet jeg at de aller fleste S A T S sentere har barnepass også, der kan jo de litt større barna vente :)

Skrevet

så de hadde en sånn time på timeplan i morgen .) stemmer, men har ei tulla på 7 mnd, som er utrulig mammadalt, syns og hun er litt liten til å passes av noen hun ikke kjenner.

Skrevet

jeg jobbet som barnepasser på S A T S tidligere faktisk, det er barn i alle aldre der, men om du ikke føler deg komfortabel med å overlate henne til andre, så tar du henne bare med til timen, er vel verre med de som løper rundt og sånn tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...