bomper`n Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 her er fantasien dårlig og ideer mottas med takk;)
snartgift.no Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Varmepumpe? Hehe, bare tuller:) Vi skal gifte oss skjønner du og ønsker oss varmepumpe... Men ikke av et vennepar... Du får høre om de har lagt ut ønskeliste noen steder. Kan jo gå sammen med flere venner og kjøpe bilde/ kunst også. Eller gavekort på en kunstforretning, da kan de kjøpe noe de liker selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå