Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 står litt fast her.. Trenger gode tips til bursdagsgave vi kan kjøpe til min kjære bestemor... De har jo "alt"..
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 En opplevelse - teaterbilletter pleier jeg å kjøpe til mormor. Kjøper en til meg selv også, så går vi sammen:-)
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Vin. Teaterbilletter. Kinobilletter. Konsertbilletter. Abonnement på et blad.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 Takk for gode forslag! Teaterbilletter må være tingen!!
RockMyWorld Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Kanskje kjedelig, men ingenting er som godt ull undertøy!
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 De selger teatergavekort på Nationalteateret.
Ducchini Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Gode kremer og bodylotioner er også fine gaver å gi bort til de som har alt:-) Kanskje du kan lage en liten kurv med masse deilig til kroppen oppi (inkl noe godt å spise og kanskje et lekkert håndkle?) Men teater er jo også en super gave:-)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2008 takk for ideer jenter, men det falt på noe HELT annet! Vi er så heldige og ha spreke besteforeldre som utforsker det "nye". De har nettopp skaffet seg mac, internett og kameratelefoner. Så da blir det DIGITALKAMERA i bursdagsgave =) Skal de være up to date, så må jo det gamle rælet av ett kamera byttes ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå