Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Gruer meg litt... Hva slags spørsmål fikk dere på jobbintervju??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 5 negative ting er bankers...
mayaya Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Vær deg selv Tenk før du svarer Svar det som er riktig for DEG, ikke hva en "sånn skal man være på jobbsamtaler-guide" sier.
frøken blå Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Ha vanlig pent stelte hender/negler.... (Har hørt det som et tips selv) 5 negative og positive ting om deg selv. Hva type jobb er det?
Solitude Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 http://www.jobbklubb.no/artikler/artikkel/arkiv/2004/januar/artikkel/gi-et-godt-foersteinntrykk/ I tillegg så er det lurt å ha tenkt over 5 positive ting om deg selv, 5 negative ting om deg selv. Hvorfor ønsker du å jobbe hos oss ? Hvorfor sluttet du i forrige jobb ? Hvorfor skal vi velge deg og ikke en av de andre søkerene ? Fortell litt om deg selv.... Sånn typiske spørsmål Tror det hjelper å ha øvd litt på å svare på forhånd, jeg blir ihvertfall skikkelig nervøs og har fulle hender med å prøve å skjule det så det er greit at svarene kommer automatiskt i hodet og at man ikke må tenke så mye over de der og da Men må ikke bli sånn som robot svar da hehe... et avslappet atmosfære, smil og god øyekontakt med den som intervjuer tror jeg er en god ting. Ska selv på intervju runde nr.2 på torsdag. og er drit nervøs..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå