tingeling87 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 jeg vet at dette innlegget burde blitt postet på senabort forumet, men det er ikke så mange som svarer der og tenker kanskje noen her har opplevd noe liknende så jeg spør her jeg da. hvor lenge etter en senabort (ikke utskrapning, men igangsatt fødsel) skal man ha smerter. det er 11 dager siden jeg måtte avslutte svangerskapet og jeg har fremdeles smerter. akkurat som menssmerter. det har nesten sluttet å blø, men smertene gir seg ikke.. er så lei nå!!
Venter09<3med ny spire Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 hei. dette skjønner jeg veldig godt at du lurer på.. har vært bortir det det samme selv. det kan ta opp til 14 dager. går det over 14 dager burde du dra til legen..
tingeling87 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 ok. takk for svar. håper det går over snart. det er verst på kveldstid. kjenner ikke så mye til det om dagen. hvis det ikke gir seg i løpet av uken så skal jeg ringe til legen min jeg.
Mortine Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har nylig opplevd det samme, og er enig med hun over i at du snart bør kontakte lege hvis det ikke gir seg.
Venter09<3med ny spire Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 jeg hadde nok ringt legen min i morgen vis jeg var deg.. det ga seg på meg etter 15 dager. men da viste legen min om det og det var bare å ringe vis det var noe jeg lurte på . for da holder du de oppdatert oxo om hva som skjer med kroppen din..
Mortine Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Enig. Ikke for å skremme, men jeg måtte inn for utskrapning nesten 5 uker etterpå da det var vev igjen. Jeg hadde mensliknende smerter og blødninger som kom og gikk. Jeg var først til kontroll etter to uker. skulle komme igjen etter to nye hvis det ikke ble bedre. Er litt ergelig for at de ikke tok utskrapning med en gang da..Kanskje det hadde skjedd hvis jeg hadde stått mer på? Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå